Problemes amb el calendari

Problemes amb el calendari

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 9

No funciona el calendari quan em vull desplaçar mesos anteriors o posteriors.

http://agora.xtec.cat/esc-assis/#

http://agora.xtec.cat/esc-assis/linstitut/calendari-del-curs/#


Gràcies

En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Problemes amb el calendari

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Agustí!

No hem aconseguit reproduir l'error ni amb Firefox 48.0 ni amb Chrome 52.0 sobre Ubuntu 14.04 LTS ni tampoc amb Chrome sobre Android 6.0. Per intentar-te ajudar ens aniria bé que ens resolguis els dubtes següents:

  • Quines versions de navegador i sistema operatiu has utilitzat quan s'ha produït l'error?
  • Has provat amb altres ordinadors i/o amb algun dispositiu mòbil? Funciona o passa el mateix?
  • T'havia funcionat correctament en alguna ocasió des del mateix ordinador on ara et falla?
  • Apareix algun error quan fas clic sobre el canvi de mes i no funciona?

Una abraçada i gràcies per avançat,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes amb el calendari

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -

Hola Sara. 

Habitualment treballo amb Mac i utilitzo el safari 9.1.2. i acabo de canviar el sistema operatiu a El Capitan (abans em funcionava).

He provat amb Chrome Versió 52.0.2743.116 (64-bit) i es queda pensant 

Amb Firefox 43.0.4 SÍ QUE FUNCIONA

També ho he provat amb un mòbil i no funciona.

No ho he pogut provar amb windows.

En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Problemes amb el calendari

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Agustí!

Amb l'únic navegador que hem aconseguit reproduir l'error ha estat amb el Safari 9 sobre el sistema operatiu "El Capitan". Amb Chrome 52 sobre "El Capitan" sí que ens ha funcionat.

Durant les properes setmanes està previst actualitzar la versió d'aquest connector de calendari que esperem que, entre d'altres, resolgui aquesta incidència que comentes. Mentrestant, la nostra recomanació és que facis servir els navegadors que sí que funcionen. En el cas del Chrome, pots provar d'esborrar la memòria cau del navegador. Si després de fer-ho els problemes persisteixen, avisa'ns per mirar-ho de nou.

Per cert, amb quin mòbil ho has provat? Amb Chrome sobre Android hauria de funcionar.

Una abraçada i gràcies per avançat per la teva col·laboració!

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes amb el calendari

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -

En el cas del Chrome, pots provar d'esborrar la memòria cau del navegador. Si després de fer-ho els problemes persisteixen, avisa'ns per mirar-ho de nou.

Ho he provat i es manté l'error: S'està carregant...

Per cert, amb quin mòbil ho has provat?

Ho he fet amb un iPhone6


Gràcies pel vostre temps i atenció.


En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Problemes amb el calendari

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Agustí!

Per intentar veure on està el problema, pots obrir la consola del Chrome abans de carregar la pàgina i fer clic sobre el botó del mes i fer-nos arribar la informació que aparegui? A aquesta pàgina trobaràs informació (en anglès) sobre com obrir la consola del Chrome. Si tens dubtes i/o necessites informació més detallada ja ens diràs per fer-te-la arribar Somrient

Sobre l'iPhone6 mirarem de fer alguna prova. Esperem que amb la versió nova del mòdul aquestes incidències també quedin resoltes.

Una abraçada i gràcies de nou per la teva col·laboració,

Sara


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes amb el calendari

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -

Perdona el retard en la resposta, aquí tens la captura de la consola del CHROME, espero haver-lo fet bé.

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2016-08-26 a les 10.55.28.png
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Problemes amb el calendari

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Agustí!

Gràcies com sempre per la teva col·laboració!! La captura és gairebé perfecta!! Només falta que enlloc de fer-la de la pestanya "Elements", facis clic sobre la pestanya "Console". Un cop tinguis oberta aquesta pestanya "Console", recarrega la pàgina per assegurar-nos que apareix l'error.

Una abraçada,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes amb el calendari

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -

OOhhh, disculpa. Espero que ara sí que ho he fet bé


i gràcies

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2016-09-03 a les 19.59.17.png
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Problemes amb el calendari

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Agustí,

per la captura que envies tot sembla correcte. A veure si, tal com et comentava la Sara, amb la propera actualització dels calendaris de Nodes (en principi previst per a aquest dijous) el problema se soluciona. En cas que, un cop estigui el calendari actualitzat el problema persisteixi, ens avises que investigarem més a veure si donem amb l'error.

Fins ara,

Mònica