Propietats d'un giny

Propietats d'un giny

per Ferriol Soteras Morera -
Nombre de respostes: 6

Intento insertar un giny en una categoria i m'apareix el següent text: "No hi ha àrees de ginys en la previualització. Navegueu a la previsualització a una plantilla que utilitze alguna àrea de ginys per tal d'accedir als seus ginys aquí".

Si directament creo el giny se'm veu en totes les categories. Per això necessito poder veure el meú del giny, per poder posar la visibilitat. 

Com ho arreglo?

Gràcies

En resposta a Ferriol Soteras Morera

Re: Propietats d'un giny

per Ferriol Soteras Morera -

Per cert l'adreça és: http://agora.xtec.cat/iesitaca/

En resposta a Ferriol Soteras Morera

Re: Propietats d'un giny

per ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Ferriol,

No ens expliques els passos que segueixes per crear el giny, així que no podem saber on està el problema. En tot cas, hi ha dues maneres de gestionar-los:


Opció 1: Anar al Tauler i, després, a Aparença | Ginys.

En aquest cas, t'apareixen totes les columnes existents i has d'afegir el giny a la columna correcta per tal de que t'aparegui al lloc on el vols (has de saber quines columnes es veuen en cada cas). En el cas de les categories, les columnes visibles són Categories (Barra esquerra) i Peu.


Opció 2: Anar a la pàgina a la que vols afegir el giny i clicar a l'opció Personalitza que apareix a la barra superior de la web (barra de color negre).

Això t'obrirà el personalitzador amb totes les funcionalitats disponibles en aquesta pàgina i que es poden configurar. Per afegir ginys, a la columna de l'esquerra, has de clicar a Ginys i t'apareixeran només les columnes visibles a la pàgina que et trobes. Si cliques a una columna podràs gestionar els ginys que conté.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Propietats d'un giny

per Ferriol Soteras Morera -

Gràcies Toni, però si ho faig com a la opció 2 m'apareix el misstge que t'he escrit abans entre cometes.

I si ho faig com a la opció 1 m'apareix a totes les categories.

Vull fer-ho com a la opció 2 perquè aparaegui les propietats i posar el giny només a la categoria que jo vull (he mirat els videos).


Gràcies

En resposta a Ferriol Soteras Morera

Re: Propietats d'un giny

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Ferriol,

No he aconseguit reproduir el problema. Si ho faig via l'opció 1, arribo a aquesta pàgina, des d'on em deixa afegir ginys tot arrossegant-los a la columnes:

      https://agora.xtec.cat/iesitaca/wp-admin/widgets.php

Si ho faig via l'opció 2, tant si ho faig des de la portada com des de dins una categoria, hem deixa crear els ginys. Ens podries adjuntar una captura de la pàgina a on t'apareix l'error?

Per cert, entenc que tot això ho estàs fent amb l'usuari admin, correcte?


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Propietats d'un giny

per Ferriol Soteras Morera -

Hola Toni,

Com no veia solució he optat per pensar que el problema podria ser el navegador, el java o alguna d'aquestes coses. I BINGO!! Estava treballant amb un imac; m'he passat a un portàtil amb windows i el problema està arreglat.

He perdut moltes hores, però moltíssimes gràcies per ajudar-me.

Ferriol

En resposta a Ferriol Soteras Morera

Re: Propietats d'un giny

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Ferriol!

Gràcies per compartir amb nosaltres la solució al problema. Per tenir-ho en compte quan revisem aquest component, ens pots indicar amb quin/s navegador/s t'havies trobat els problemes quan treballaves amb iMac?

Una abraçada, gràcies per la teva col·laboració i molt bon cap de setmana!

Sara