Error baixada fitxers

Error baixada fitxers

de IRENE FUSTAGUERAS FARRE -
Número de respuestas: 3

Bona tarda,

He detectat un problema en la baixada de fitxers tant a Intranet com a Nodes. Des d'avui, els fitxers que tenim enllaçats en les notícies del portal de les dues plataformes no es descarreguen correctament. En comptes de descarregar-se el fitxer amb la seva extensió, el sistema baixa un fitxer en extensió php, que no els usuaris no poden obrir.

Esperem que es pugui resoldre aviat aquesta incidència, ja que en aquests moments tenim molta informació per descarregar des dels portals intranet i nodes, que afecta les instruccions d'inici de curs, la feina d'estiu i la llista de llibres, i que és bàsica per a les famílies del centre.

Gràcies.


En respuesta a IRENE FUSTAGUERAS FARRE

Re: Error baixada fitxers

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

per les proves que hem estat fent el comportament ja és així a versions anteriors (com avui hi havia actualtizació d'Àgora hem comprovat que no fos per això), l'usuari hauria d'obrir el fitxer fent clic i després desar-lo.

Hem vist que amb Google Chorme si s'intenta descarregar amb el botó dret, sí que desa un fitxer file.pdf que es pot obrir, en aquest cas amb el Chrome només es perd el nom del fitxer i no l'extensió.

En el cas de Nodes no hem trobat on teniu el problema, ens pots donar més dades per fer proves i mirar de reproduir l'error?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error baixada fitxers

de IRENE FUSTAGUERAS FARRE -

Hola Mònica,

Entenc el que m'expliques, però el comportament en el meu ordinador és tal com he comentat abans. Quan faig clic a un enllaç que conté un document obtinc un fitxer de tipus fileNo.php, la qual cosa fa que després els usuaris no el puguin obrir. Això m'ha passat amb el Firefox des del dia 7 de juliol. Fins al dia abans la descàrrega de fitxers amb aquest navegador funcionava perfectament, ja que tinc per costum comprovar tots els enllaços que penjo just publicada la notícia, i tots s'obrien bé en una finestra nova. Enllaço una imatge per tal que pugueu veure el resultat.

Efectivament amb Chrome es conserva l'extensió i no el nom de l'arxiu, la qual cosa abans tampoc anava així i s'obtenien els fitxers amb l'extensió i el nom originals.

Espero que pugueu resoldre aquest problema, ja que genera inconvenients: el Firefox és el navegador més utilitzat, i normalment les famílies no van fent proves amb navegadors.

Salutacions,

Irene


Adjunto errorFitxers.png
En respuesta a IRENE FUSTAGUERAS FARRE

Re: Error baixada fitxers

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

ens podries dir amb quina versió del navegador et passa, hem fet proves amb diferents sistemes operatius i en fer clic a l'enllaç s'obre el document PDF correctament.

  • Firefox 47
  • Chrome Versió 50.0.2661.102 (64-bit)
  • Sistemes operatius amb els que hem provat: Ubuntu 14.04, Ubuntu 16.04 i Windows 7

Fins ara,

Mònica