Problema amb Google Calendar de Nodes

Problema amb Google Calendar de Nodes

per Miguel Angel Parra Viol -
Nombre de respostes: 36

Nodes ha deixat de mostrar els esdeveniments del calendari que tinc configurat, he provat d'eliminar-lo i tornar-lo a carregar i continua sense carregar esdeveniments.

Help Please

En resposta a Miguel Angel Parra Viol

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Miquel,

a priori sembla que els calendaris no tenen cap problema així que o bé l'error està a la configuració del calendari a Nodes o a la configuració a Google. Ens pots passar l'enllaç al calendari del vostre Nodes per fer-hi una ullada? Alhora, feu vosaltres una ullada a Google a veure si el calendari segueix sent públic, sovint l'error està aquí.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Miguel Angel Parra Viol -

Hola, 

he mirat la configuració i en teoria està bé, L'enllaç és : https://calendar.google.com/calendar/embed?src=escolaciurana%40escolaciurana.cat&ctz=Europe/Madrid

El calendari em diu que és públic


Merci

En resposta a Miguel Angel Parra Viol

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola,

en aquest calendari només hi ha esdeveniments els mesos anteriors, hem canviat un paràmetre dels que venen per defecte i ara el calendari mostra esdeveniments fins a 3 mesos abans. Si aneu al mes de maig veureu que es mostren esdeveniments: http://agora.xtec.cat/escolajmciurana/gce_feed/calendari-escolar-16-17/

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Miguel Angel Parra Viol -

Si, els de maig sortien, pero al juny també n'hem posat i es veu q li fa mandra mostrar-los...

Fitxer adjunt calendar 1.png
En resposta a Miguel Angel Parra Viol

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Miquel Angel,

al calendari que ens vau passar (https://calendar.google.com/calendar/embed?src=escolaciurana%40escolaciurana.cat&ctz=Europe/Madrid) no surt cap esdeveniment al mes de juny, podeu revisar que el que es veu a la vostra imatge realment està en aquest calendari? Tingueu en compte també que un cop poseu l'esdeveniment on toca, triga uns 5m en mostrar-se, no és immediat.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Mònica,

A mi em passa igual que al Miquel, fa un temps que s'han deixat de mostrar els esdeveniments al calendari.

http://agora.xtec.cat/iesgaudi/linstitut/calendari-del-curs/

He repassat tota la configuració i no hi ha manera. Les dates en que va deixar de funcionar coincideixen amb tots els que han tingut el mateix problema.

Salutacions

Jaume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jaume,
em pots dir una data concreta on hi hagi algun esdeveniment, el calendari a priori sembla funcionar correctament, no dóna cap error. Tampoc hi ha cap incidència amb aquesta extensió, els problemes dels missatges anteriors estaven relacionats amb la configuració.

Ens pots enviar també una captura on es vegi l'ID del calendari i una altra on es vegi que és públic?

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Mònica,


Gràcies per la rapidesa en la resposta.
T'envio un pdf amb les dades que em demanes.
Salut
Jaume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

el problema és que el calendari "no és del tot públic", hauries de canviar el paràmetre "Mostra només lliure/ocupat..." per "Mostra tota la informació de l'esdeveniment. T'hauria de quedar així:

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola MÒNICA,

He mirat de fer el que dius, però el paràmetre de la part de dalt " Fes públic aquest calendari" no me'l deix canviar, em surt en gris.

JAume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

el que has de canviar no és el paràmetre "Fes públic aquest calendari" si no el paràmetre del desplegable, del de la primera fila. T'hauria de quedar igual que a la imatge que adjuntava.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Perdona Mònica,

Poder no m'he explicat prou bé, es el desplegable que no em deixa seleccionar "Mostra tota la informació de l'esdeveniment"

JAume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

has canviat alguna cosa de la configuració? tal com es veu al PDF que vas enviar sí que es pot modificar aquest paràmetre.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Mònica,

Esta igual que en el PDF.

Pot ser culpa del domini  ( insgaudi.net ) ?

Jaume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

el domini de GoogleApps no afecta amb això. Segur que no podeu desplegar aquesta casella?

Per l'aspecte que té sí que l'hauríeu de poder desplegar i triar "Mostra tota la informació de l'esdeveniment".

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Mònica,

No hi ha manera, no se si es veu bé a la imatge, però no deixa seleccionar.

T'envio la imatge haver si pot veure que esta en gris

Jaume



Fitxer adjunt selecció.jpg
En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jaume,
potser sí que té a veure amb la configuració del vostre Google Apps, podeu fer una ullada a la configuració general a veure si teniu algun paràmetre relacionat amb això.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Mònica,

Ja funciona, efectivament era problema del google apps nostre, també s'ha de configurar allí.

Gràcies per tot

Jaume

En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Perfecte Jaume,

si ens dius on s'ha de configurar pot servir per a algun altre company que es trobi amb el mateix problema.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per JAUME GEBELLI BORRAS -

Hola Mònica, 

Tens molta raó,

A la configuració general del calendari, dins de la consola d'administració del Google App ( Aplicacións ), s'ha d'activar la compartició de tota la informació, per a usuaris externs.

Deixo una imatge de com te que quedar ( així funciona )

Salutacions i gràcies

Jaume

Fitxer adjunt conf.jpg
En resposta a JAUME GEBELLI BORRAS

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Moltes gràcies Jaume!


Bon estiu!

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Marta Llobet Vila -

Bona tarda, 

El nostre nodes té un problema similar amb el Google Calendar.

L'hem pogut afegir al nodes i està visible. Els esdeveniments creats es veuen ombrejats però en clicar-hi a sobre, no apareix el text de l'esdeveniment sinó " esdeveniments del dia..." He mirat de seguir totes les instruccions que heu anat facilitant però tot sembla correcte?  Està marcada la casella de "fes públic aquest calendari" i la de "mostra tota la informació de l'esdeveniment."

Us deixo el link del web per tal que pogueu observar el problema descrit.

agora.xtec.cat/escolasantpau

Ens podeu ajudar?

Moltes gràcies!

Marta

En resposta a Marta Llobet Vila

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marta,

tal com diu el Jaume una mica més amunt heu de canviar la configuració del vostre Google Apps:

A la configuració general del calendari, dins de la consola d'administració del Google App ( Aplicacións ), s'ha d'activar la compartició de tota la informació, per a usuaris externs.

Heu comprovat que ja ho teniu tal com es mostra a la imatge de mostra que va adjuntar?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Marta Llobet Vila -
El problema és que no sé arribar a la consola d'administració del Google App. Ho intento dins de Google Calendar però no trobo les opcions que es visualitzen a la captura de pantalla que ha enviat en Jaume.

Salutacions,

Marta


En resposta a Marta Llobet Vila

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Marta Llobet Vila -
La pregunta que em ve és, si no tenim donat d'alta el google apps for education, podem accedir a aquesta consola d'administració?


En resposta a Marta Llobet Vila

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marta,

entenc que la configuració l'ha d'editar l'administrador del Google aApps del centre, no se si ets tu mateixa o no.

El que no acabo d'entendre és què vols dir amb "si no tenim donat d'alta googel apps for education"? si esteu fent servir un compte Google estàndard o bé esteu fent servir un compte Google XTEC no heu de tocar cap paràmetre, només heu de mirar que la configuració del calendari sigui aquesta:


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Marta Llobet Vila -

Doncs, això ho tenim seleccionat tal i com la imatge mostra però, tot i així, al nodes ens apareix el que podeu veure a la imatge que adjuntem.


Fitxer adjunt captura web.jpg
En resposta a Marta Llobet Vila

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Marta,
podries enviar una captura de pantalla on pugui veure els paràmetres que et comentava abans (els paràmetres de compartició)? A veure si veient-lo veig alguna cosa estranya...

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Rosa Maria Casadesus Puignero -

Bona tarda,

m'he estat llegint aquest últim fil dels calendaris i em pensava que ja havia trobat l'error al meu calendari, però tampoc m'ha funcionat.


Nosaltres treballem amb un domini de centre de google: escolafarigola.cat

He seguit els tutorials per insertar el calendari i el calendari que surt, no hi ha res. Bé si, el 24 de setembre surt més ombrejat, però no surt cap dels nostres esdeveniments.

He repassat la configuració del calendari amb l'assessor TIC, en Jaume Serra, i ell també li va semblar veure -ho tot correcte. Per això he tingut esperances amb la resposta anterior. De fet, nosaltres a la consola del calendari ho teníem privat, però ja ho vaig obrir ahir i continua de la mateixa forma.

Em podeu donar un cop de mà? Què necessiteu per veure la meva configuració?


Us deixo la web: http://agora.xtec.cat/ceipfarigola-seva

Salutacions,


Mia Casadesús


En resposta a Rosa Maria Casadesus Puignero

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mia,

un esdeveniment sí que surt, esteu segurs que la resta d'esdeveniments que veieu estan al mateix calendari? Tingueu en compte que heu compartit el calendari principal, si heu creat d'altres aquests no es mostren.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Rosa Maria Casadesus Puignero -

Hola Mònica,


també vam repassar els calendaris compartits amb en Jaume. Estan tots al mateix calendari, el que anomenem Farigola. L'altre calendari, el de mestres, serà privat i no el penjaré  a la web. Hi ha entrades totes les sortides i festes fins a final de curs, i aquests esdeveniments són els que no es veuen.


Salutacions,

Mia

En resposta a Rosa Maria Casadesus Puignero

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mia,

crec que el problema és que els esdeveniments no estan al calendari principal si no que estan a un altre i per tant, és d'aquest que heu d'agafar l'ID per configurar-ho. Ens podeu enviar una captura de pantalla del vostre calendari amb tot el que veieu a veure si veiem alguna cosa?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Rosa Maria Casadesus Puignero -

Et passo imatge del meu calendari, amb les activitats a Escola Farigola actives.


Moltes gràcies,


Mia

En resposta a Rosa Maria Casadesus Puignero

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mia,

et demano alguna captura més, la de la configuració del calendari de google (d'on copies l'ID per posar després a Nodes) i la de les opcions de compartició. Ens les podries enviar també?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Google Calendar de Nodes

per Rosa Maria Casadesus Puignero -

Bona tarda Mònica,


tema resolt. Al preparar les captures del calendar de la configuració, m'he adonat que havia canviat una cosa:

- al fer-lo públic des de la consola d'administració de google, he pogut escollir  l'opció de Mostra tota la informació. Abans només hi havia lliure/ocupat i malgrat hi havia un desplegable al costat, no podia escollir res més. Al canviar ahir la configuració des d'admin, avui he vist que el desplegable funcionava.


Us passo captura del desplegable obert. 


Moltes gràcies per la vostra ajuda.

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2016-09-08 a les 16.45.23.png