Plugin Plataforma Clickedu

Plugin Plataforma Clickedu

per ESTEVE ANGELATS MORATO -
Nombre de respostes: 2

Hola . en el meu Centre treballem amb la plataforma clickedu, i quan varem  configurar el Moodle el varem sincronitzar amb al plataforma. llavors el Moodle es va actualitzar a la versió 2.8 i coses que funcionaven han deixat de funcionar. total que cercan per les ajudes de la plataforma em diuen que he copiar uns fitxers (que és el pluguin) en una carpeta que es diu local en el servidor on  hi ha allotjat el moodle, i que ho de fer via FTP. Vaig trucar a SAU i s'hem van teure de sobre. Jo només vull saber si és possible fer-ho i en el cas de poder fer-ho, com ho puc fer. GRàcies

En resposta a ESTEVE ANGELATS MORATO

Re: Plugin Plataforma Clickedu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Esteve,
vosaltres no podeu pujar fitxers per FTP al vostre Moodle. Qualsevol canvi que s'aplica a Àgora, és per a tots els Moodle i aquesta part, la gestionem nosaltres. De totes maneres, pel que fa a Clickedu, dir-te que estem en contacte amb ells i la previsió és que, si no hi ha cap contratemps, intentar-ho tenir a punt perquè pugueu utilitzar-ho el curs vinent.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Plugin Plataforma Clickedu

per ESTEVE ANGELATS MORATO -

Gràcies Mònica!

Esperem que de cares al curs vinent poguem sincronitzar la plataforma amb el Moodle.

La teva resposta m'esperona a continuar a treballant per millorar les dues coses.

Esteve