Problemes en carregar fotos a la mediateca

Problemes en carregar fotos a la mediateca

per JULIAN GARCIA REVILLA -
Nombre de respostes: 3

Hola,

estic tenint molts problemes des de fa un parell de dies per carregar fotografies a la mediateca. Com sempre, fotos d'amplada màxima 1024 px, uns 150K de mida, etc. 

Es queda penjat, dóna missatges de "s'ha interromput la connexió", "Error HTTP", etc. D'altra banda, no hi ha cap butó de "Cancelar" quan es queda així a mitges... 

Desprès, quan torno a entrar al cap d'una estona, potser sí que està penjada la foto que s'havia quedat a mitges, però així no puc treballar. 

Estic fent carrussels penjant a la mediateca, per allò del picassa, però ja fa aprox un mes que els estic fent així i no havia passat res especial.

Teniu alguna idea del que passa?

Moltes gràcies, salutacions,

Julià García

INS Joanot Martorell

En resposta a JULIAN GARCIA REVILLA

Re: Problemes en carregar fotos a la mediateca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Julià,

des de fa un parell de dies hi ha una incidència a Àgora, Odissea i XTECBlocs relacionada amb el sistema de fitxers i per això aquests problemes. Estan mirant de solucionar-ho el més aviat possible.

Sobre el tema dels carrusels hem creat una exentsió de Google Chrome que permet fer galeries de fotografies a partir de les URLs de diferents serveis com Google Photos. En breu el Carrusel de Nodes s'adaptarà per poder afegir les URLs extretes amb l'extensió. Podeu trobar més informació sobre aquesta extensió i com fer-la servir en aquest enllaç: https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/insercio-de-continguts/creacio-de-galeries-d-imatges-amb-album

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en carregar fotos a la mediateca

per JULIAN GARCIA REVILLA -

Perfecte, moltes gràcies, Mònica! estava tornant-me boig amb lo de la càrrega dels fitxers, no sabia si era la meva connexió...

Em miro allò altre de les fotos.

De nou, gràcies!

Julià

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en carregar fotos a la mediateca

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Gràcies Mònica,

Avui tot va excessivament lent. S'ha de tenir molta paciència i temps per poder editar un article. S'interromp la comunicació... Hi ha estones que surt un missatge que el lloc no està operatiu...

Com ja heu comentat, la pujada de fotos a la mediateca costa molt, no es viusalitzen.... Ja veig que comenteu que hi ha una incidència.

La informació de Google Photos ens anirà molt bé. Actualment fem servir Picasa.

Esperem que se solucioni ben aviat tota aquesta incidència.

Fins aviat,

Rosa