PROVA PILOT MOODLE ESCOLA MIGUEL HERNÁNDEZ

PROVA PILOT MOODLE ESCOLA MIGUEL HERNÁNDEZ

per Vicente Blanco Villach -
Nombre de respostes: 1
Hola !!!
Sóc en Vicente Blanco,mestre de l´Escola Miguel Hernández de Badalona.
He fet un curs INICIACIÓ AL MOODLE.
Estic iniciant una prova pilot de Moodle a l´escola amb 6 alumnes de C.S.
Tinc certs dubtes per arrencar definitivament (els telemàtics van bé,però la praxis és definitiva)
He creat 2 FÒRUMS DE DEBAT (1 de dubtes generals i un pròpiament de música) un DIARI D´APRENETATGE,3 LINKS externs (GOOGLE,THE BEATLES.COM i EL BLOC DE MÚSICA D´EN VICENÇ) i una ACTIVITAT.
El meu problema és el següent:
Vull obrir el dia 25 per poder començar a treballar.
Els meus alumnes ja tenen els seus correus propis.
Dubto sobre COM FER L´INSCRIPCIÓ dels alumnes,car he vist una qüestió referent a cohorts del 2.0,però en el nostre MOODLE no surt aquesta opció.potser no és 2.0
Els hi poso jo els correus en l´inscripció ? o els envio un missatge via xtec per que la facin ells?
Puc posar un Link del curs de Moodle en el bloc de música  per facilitar l´accés als alumnes?

Gràcies per l´atenció.


En resposta a Vicente Blanco Villach

Re: PROVA PILOT MOODLE ESCOLA MIGUEL HERNÁNDEZ

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Vicente,

Ara mateix per afegir 6 usuaris al curs pilot l'opció més fàcil és afegir-los manualment al Moodle (amb l'usuari admin) i després inscriure'ls al curs. Per fer-ho cal anar a Administració del lloc | Usuaris | Comptes | Afegeix un nou usuari. Un cop els tinguis donats d'alta ja podràs afegir-los al curs.

De cara a posar en marxa el moodle al centre sí que et suggereixo que ho facis amb fitxers CSV i cohorts. Les cohorts ara mateix no les veus al curs perquè no n'hi ha cap creada. Per crear-les ho has de fer també com administrador. Les trobaràs a Administració del lloc | Usuaris | Comptes | Cohorts.

Fins ara,

Mònica