Problemes amb un curs i d'ocupació

Problemes amb un curs i d'ocupació

per LOURDES DIAZ RUIZ -
Nombre de respostes: 4

Hola, sóc la Lourdes Díaz administradora del moodle de l'escola.

http://agora.xtec.cat/colsagratcor/moodle/course/indefx.php

Tenim dos problemes:

1. Al curs següent de música, la meva companya i gestora no pot editar, se li penja i no hi pot treballar:

http://agora.xtec.cat/colsagratcor/moodle/course/view.php?id=42

2. Volem sol•licitat si us plau, una ampliació d'espai ja que estem al voltant del 90% d'ocupació del disc tot i que no tinguem còpies de seguretat. Quan ho vaig demanar amb l'usuari de l'escola em sortia aquest missatge:

Foto


Moltes gràcies per tot!

Lourdes


En resposta a LOURDES DIAZ RUIZ

Re: Problemes amb un curs i d'ocupació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Lourdes,

hem entrat al curs i hem vist que és molt llarg i amb molts recursos i vídeos però no se'ns ha penjat. Ens podries dir l'usuari que intenta editar-lo quin és i explicar-nos exactament què intenta fer quan se li penja? li dóna algun missatge d'error? des de quin navegador ho fa? ha provat amb més d'un ordinador?

Sobre l'ampliació de quota, l'heu de demanar amb un usuari gestor, no amb l'usuari del centre. Hem vist que tu mateixa n'ets gestora per tant, només cal que facis el mateix però amb el teu usuari XTEC.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb un curs i d'ocupació

per LOURDES DIAZ RUIZ -

Moltes gràcies Mònica,

Acabo de fer la sol•licitud de l'ampliació de quota i no he tingut cap problema.

Ara resto pendent de l'explicació de la meva companya. De seguida que la tingui t'ho faig saber, a veure si la podem ajudar entre tots.

Gràcies!

Lourdes

En resposta a LOURDES DIAZ RUIZ

Re: Problemes amb un curs i d'ocupació

per LOURDES DIAZ RUIZ -
La meva companya em diu:


usuari: nuriajuanet

Ho he provat amb 3 ordinadors. Quan li dono al botó d'editar , a cada recurs, etiqueta,etc  em salta a l'inici del moodle, a dalt de tot. No para de rodar...

Gràcies Mònica!

En resposta a LOURDES DIAZ RUIZ

Re: Problemes amb un curs i d'ocupació

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Lourdes,

hem estat fent algunes proves i el problema es dóna quan es fa clic a "edita" abans que acabi de carregar la pàgina. El que hauria de fer la Núria és esperar a que el curs hagi carregat (que la rodeta del navegador s'aturi) i aleshores sí que podrà fer clic a "Edita" i li sortiran les opcions d'edició.

Fins ara,
Mònica