Contrasenya Nodes

Contrasenya Nodes

per Emma Teresa Forment Fernandez -
Nombre de respostes: 8

Hola

Tot i estar donats d'alta la Nodes amb l'usuari i contrasenya no puc accedir.

He demanat un duplicat i no em deixa entrar.

I amb el meu Dni com usuari no puc entrar per que no recordo contrasenya, demano un duplicat però només envia usuari i link per canviar contrasenya però no li agrada o no vol la que poso.


Em podeu donar un cop de mà. No he pogut fer res de treball avui i sento el dia perdut.

Gràcies

En resposta a Emma Teresa Forment Fernandez

Re: Contrasenya Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Emma,

per accedir al vostre Nodes heu de fer servir l'usuari "admin" i la contrasenya que se us va enviar per correu electrònic en moment de fer l'activació (el 15 de febrer). Si no trobeu aquestes dades ens hauríeu de sol·licitar una restauració de contrasenya de l'usuari "admin" a través del portal d'àgora (http://agora.xtec.cat/portal).

Podeu trobar més informació sobre això a la PMF Com demano la restauració de la contrasenya de l'usuari/ària "admin" d'un servei d'Àgora?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya Nodes

per Emma Teresa Forment Fernandez -
Hola Mònica Amb la contrasenya enviada no puc accedir, s'hauria de gestionar una nova contrasenya. Tampoc ho puc fer a través del nodes, amb el link que m'heu enviat, per tant l'haureu de gestionar vosaltres. Una per l'usuari admin. I una per a mi com a coordinadora tampoc tinc accés Usuari 35030627V però no recordo la contrasenya i fa dos dies vaig entrar. Ho sento moltes gràcies. Emma
En resposta a Emma Teresa Forment Fernandez

Re: Contrasenya Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Emma,

proveu a accedir amb l'usuari "admin" i la contrasenya que vau rebre per correu electrònic. Ara sí que hauríeu de poder accedir.

Un cop hàgiu accedit amb l'admin ja podreu crear tots els usuaris que necessiteu.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya Nodes

per Emma Teresa Forment Fernandez -

Hola Mònica


Ara fa dies que no entro i a data d'avui amb

admin

xxxxxx


que és la contrasenya que tinc amb paper no entro .

Estic desesperada.

Com puc accedir i com puc canviar la contrasenya?


Gràcies

(Editat per Administrador/a XTEC - Missatge original enviat el dijous, 31 març 2016, 12:31)

En resposta a Emma Teresa Forment Fernandez

Re: Contrasenya Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Emma,

el millor és que copieu la contrasenya del correu i l'enganxeu per entrar i no que l'escriviu, així no cometreu errors. Un cop hàgiu entrat, si feu clic a sobre de l'Hola Admin (cantonada superior dreta) podreu editar el perfil i canviar la contrasenya.

Hem comprovat que la contrasenya que us vam enviar per correu electrònic en activar el nodes funciona correctament. Si no trobeu aquest correu us el podem reenviar.

Hem eliminat la contrasenya que heu posat al missatge, ja que tot i que no és correcta no és recomanable posar contrasenyes als fòrums.

Fins ara,

Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Contrasenya Nodes

per Emma Teresa Forment Fernandez -

Hola Mònica


Quin explorador feu servir per entrar amb la contrasenya meva entro però amb la del centre no puc accedir.

No sé quin tipus de problema pot haver.


Gracies

En resposta a Emma Teresa Forment Fernandez

Re: Contrasenya Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Emma,

això no depèn de l'explorador. Heu de fer servir l'usuari "admin" i la contrasenya que hi ha al correu electrònic que vau rebre en fer l'alta. Un cop entreu, podeu crear altres usuaris però en un inici heu d'entrar amb l'admin.

Fins ara,

Mònica