Problema no resolt d'excés de quota

Problema no resolt d'excés de quota

per JAUME JAUME ARROM -
Nombre de respostes: 7

Hola! m'han concedit l'ampliació de quota en el moodle però em segueix donant aquest error quan vull fer una còpia de seguretat:

ATENCIÓ: Aquest Moodle ha excedit la quota de disc assignada.
No es podrà pujar cap fitxer ni generar cap còpia de seguretat fins que no s'alliberi espai i/o es demani una ampliació de la quota.


Què pot estar fallant? No trobo cap explicació. Per què no es detecta que ja tenim espai lliure?

Salutacions,

Jaume Jaume

Administrador de moodle a l'Ins. Agustí Serra i Fontanet


En resposta a JAUME JAUME ARROM

Re: Problema no resolt d'excés de quota

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

mira de netejar les galetes del navegador a veure si t'ho reconeix. Si no funciona ens ho dius i ho tornem a mirar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema no resolt d'excés de quota

per JAUME JAUME ARROM -

Jo ja he provat la neteja completa de l'historial cookies incloses i es continua produint el mateix problema.

Podria ser que no es faci correctament l'execució del cron?

Salutacions,

Jaume

En resposta a JAUME JAUME ARROM

Re: Problema no resolt d'excés de quota

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

hem repetit les proves tant amb el nostre usuari d'administració com fent un "entra com" amb el teu usuari dins del Moodle i hem pogut pujar fitxers sense problema.

Pots fer la prova amb un altre navegador o un altre ordinador?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema no resolt d'excés de quota

per JAUME JAUME ARROM -

Heu provat si actualment permet fer una còpia de seguretat d'un curs? Sembla com si s'hagués deshabilitat quan abans s'excedia la quota assignada. Em continua donant el missatge des de qualsevol PC, tant des del Firefox com del Chrome...

En resposta a JAUME JAUME ARROM

Re: Problema no resolt d'excés de quota

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

ens pots passar l'enllaç al curs d'on intentes fer la còpia de seguretat?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema no resolt d'excés de quota

per JAUME JAUME ARROM -

Ahir el vespre vaig tornar a provar fer còpia de seguretat i de cop i volta ja funciona. Em penso que el problema podia estar no haver actualitzadat la nova versió de moodle fins ahir. Entro més sovint amb el perfil d'usuari amb rol de gestor i ahir vaig provar d'entrar com a administrador i es va actualitzar alguna cosa d'una nova versió.

Ara només hi ha un detall que no entenc: com a administrador, a informes, ocupació del disc, còpies de seguretat, puc veure una còpia de seguretat de l'usuari gestor jjaume sense esborrar i en canvi quan entro com a usuari jjaume no puc veure aquesta còpia, que recordo haver esborrat ahir.

El problema suposo que ja no és tan prioritari.

Salutacions,

J. Jaume
administrador de moodle de l'Ins. Agustí Serra i Fontanet




En resposta a JAUME JAUME ARROM

Re: Problema no resolt d'excés de quota

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaume,

la llista de còpies no s'actualitza de forma immediata. Ara mateix surt buida així que tal com deies, la còpia que vas esborrar està efectivament esborrada.


Fins ara,

Mònica