Fer un curs obert a tothom

Fer un curs obert a tothom

per Ana Maria Cristau Soler -
Nombre de respostes: 3

Hola,
Voldria obrir un curs a tothom que accedeixi al nostra moodle, (fer-lo accessible als pares i tutors sense tenir que registrar-se) i no me'n surto. Ho faig des d'administrador/ administrar els meus cursos/ trio el curs i l'edito i... no sé seguir o pot ser ja m'he equivocat.

M'ajudeu? Gràcies

En resposta a Ana Maria Cristau Soler

Re: Fer un curs obert a tothom

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Ana Maria,

perquè els usuaris puguin accedir sense autenticar-se pots configurar el curs amb accés de visitants. Per fer-ho, cal entrar al curs i anar a Administració del curs | Edita paràmetres i a l'apartat Accés de visitant triar l'opció "" a Permetre l'accés de visitants:


Un cop fet això els usuaris podran entrar sense autenticar-se.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Fer un curs obert a tothom

per Ana Maria Cristau Soler -

El problema és que no em surt aquesta opció.

Et passo l'enllaç del curs, a veure si pots mirar-ho.   http://agora.xtec.cat/ieslajonquera/moodle/course/view.php?id=1022

De totes maneres m'agradaria saber com ho has fet, si tenim el moodle mal configurat o què ha passat.

Gràcies i disculpes per continuar demanat.

En resposta a Ana Maria Cristau Soler

Re: Fer un curs obert a tothom

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Ana Maria,

ara veig què passa, teniu el mètode de visitants ocult. Heu d'accedir amb l'usuari "admin" i anar a Administració del lloc | Connectors | Inscripcions | Gestiona els mòduls d'inscripció i fer clic a l'ullet de l'apartat Accés de visitants per activar l'opció de configurar-ho als cursos. Un cop fet això ja hauríeu de veure l'accés de visitants als paràmetres del curs.

Fins ara,

Mònica