Llibres Weras

Llibres Weras

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 7
Bona nit a tots!

Algú te problemes amb els llibres WERAS?
Al meu Ins, ens varen donar els llibres de 1r i de 3r a mitges i ara no podem carregar l'estructura dels llibres.
L'opció que ens donen és aquesta que podeu veure abaix.
Els nostres cursos estan plens de contingut, aquesta opció és impensable.
Algú ja ha solucionat això??
Porfa??



En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibres Weras

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

hauries de contactar amb Teide per demanar-los que solucionin el problema. A inici de curs ja van contactar amb l'equip tècnic que porta Marsupial però de moment, pel que hem vist, encara no han fet els canvis que es van recomanar: enviar només les dades del centre perquè el procés de descàrrega no sigui tan llarg i finalitzi correctament.

Per part nosaltres també hem tornat a posar en contacte amb ells per informar-los dels problemes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres Weras

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Si, això ja ho he fet Mónica, porto parlant amb ells des de finals de desembre Trist

El problema és que ells no tenen els llibres de 1r i 3r complets, i van fent a poc a poc, i per un altre banda, carregar tots els llibres, uns 300, dificulta que es puguin restaurar amb facilitat, es penja i ho has d'anar intentant a hores fora de tràfic. Segons ells, això nomès ens passa a nosaltres.

Com sempre ells vos pasen la pilota: ho ha de fer Agora i mentres estem esperant unitats i tirant de Moodle i continguts propis.

El que acabarà pasant és que deixarem els llibres i ens farem "apaches" i ens oblidarem de les editorials.

I ara em pregunto, jo puc fer algo mes com admin per solucionar aquest tema?

merci i bona nit a tothom!

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibres Weras

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

com a admin, ja fas tot el que pots fer, ves provant d'actualitzar la llista de llibres de tant en tant a veure si ho aconseguiu. Nosaltres tal com et vam dir, també ens hem posat en contacte amb ells.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibres Weras

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

seguim en contacte amb els tècnics de Teide per mirar de solucionar els problemes. Ens podries enviar a agora@xtec.cat el ISBN de tots els llibres que teniu contractats amb l'editorial (sobretot no te'n deixis cap)? d'aquesta manera igual aconseguim que només s'enviïn aquests llibres i no tots els altres i el procés dura menys temps i finalitza amb èxit.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Llibres Weras

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Mónica, vos acabo d'enviar el llistat al correu que m'has donat.
Merci!!!!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Llibres Weras

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

en principi ja teniu els errors solucionats. Ara només se us descarreguen els llibres de la llista que ens has enviat. Si us trobeu cap error ens ho dieu i ho mirem.


Fins ara,

Mònica