Rúbriques i càlcul de la qualificació

Rúbriques i càlcul de la qualificació

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 3

Bon dia i bon any.

Tinc una rúbrica creada per a l'avaluació d'una tasca. Quan la qualifico, el càlcul del percentatge de qualificació no correspon als punts que s'obtenen amb la rúbrica, i a més varia molt d'una alumna a una altra. Per exemple, les dues primeres alumnes obtenen 11 punta d'un màxim de 12, i els aplica un percentatge de 87,5% (que seria aproximat, però no exacte, ja que hauria de ser 91,6%), mentre que la tercera obté 5 d'11 punts i li atorga un 12,5% (hauria de ser 41,6%).

He provat de canviar els paràmetres de qualificació de la tasca (mètode de qualificació punts -sobre 100, sobre 12-, i també escala clàssica), però en cap cas em fa el càlcul correcte.

La tasca en qüestió la podeu veure aquí. També tinc la mateixa tasca amb la mateixa rúbrica en aquest altre curs (perquè pugueu veure altres qualificacions).

Moltes gràcies.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Rúbriques i càlcul de la qualificació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

ara mateix els càlculs que he pogut veure a la tasca que indiques surten correctament. Potser has acabat d'ajustar alguna cosa i ara ja fa bé el càlcul?

Si no és així, ens ho tornes a dir i ens ho mirem de nou.

Fin ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Rúbriques i càlcul de la qualificació

per JOSEP BORRAS MORA -

Gràcies Mònica,

Efectivament, després de fer uns ajustaments en el mètode de puntuació i afegir un nivell de qualificació amb 0 punts a cada apartat, ara sí que fa correctament el càlcul.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Rúbriques i càlcul de la qualificació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

sí, sempre ha d'haver una opció amb 0 punts. Com quan he entrat a la rúbrica ja hi era no he caigut que aquest podia ser el problema.

Fins ara,

Mònica