No ens funcionen el llibres nous d'Edebé

No ens funcionen el llibres nous d'Edebé

per IMMACULADA TERRADELLES PALAU -
Nombre de respostes: 5

Al carregar els marsupials al Moodle ens trobem que els llibres de 1r i 3r d'ESO d'Edebé no ens funcionen. Són només els nous d'enguany,  els de 2n i 4t sí que van. La nostra adreça és agora.xtec.cat/iesantjoan/moodle

El missatge que apareix és: "L'ID del mòdul de curs no és vàlid". L'editorial diu que en el seu sistema no hi troben cap problema i ens demanen si pot estar en el nostre Moodle. 

Algú treballa amb aquests llibres i li funcionen?

Gràcies,

Imma Terradelles

IE Sant Joan de les Abadesses

En resposta a IMMACULADA TERRADELLES PALAU

Re: No ens funcionen el llibres nous d'Edebé

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

ens podries passar l'enllaç a un curs concret on hi hagi un llibre i un nom d'usuari (només el nom d'usuari, cap altre dada) que tingui credencial per poder-ho provar?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No ens funcionen el llibres nous d'Edebé

per IMMACULADA TERRADELLES PALAU -

Hola, Mònica

Amb el comentari que m'has fet del "curs concret" he vist on era el problema. Esperàvem que aquests llibres fossin accessibles des del bloc "Els meus llibres", com fins ara i en el cas dels llibres nous no era així. Els he buscat a recursos remots i ja van.

Gràcies,

Imma

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No ens funcionen el llibres nous d'Edebé

per IMMACULADA TERRADELLES PALAU -

Hola, Mònica

L'enllaç a Tecnologia de 1r és http://agora.xtec.cat/iesantjoan/moodle/course/view.php?id=102 

L'enllaç a Tecnologia de 3r és http://agora.xtec.cat/iesantjoan/moodle/course/view.php?id=82

El meu nom d'usuari és iterrade,  el d'un alumne de primer, alexnovo i el d'un alumne de tercer, xaviermarce.

Gràcies,

Imma Terradelles



En resposta a IMMACULADA TERRADELLES PALAU

Re: No ens funcionen el llibres nous d'Edebé

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

ja hem solucionat el problema. Ara l'alumnat ja hauria de poder accedir als llibres des del bloc "Els meus llibres", sempre i quan tinguin credencial i no sigui un llibre antic.

Fins ara,

Mònica