Teide i inetgració

Teide i inetgració

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 5

Ohh quin desastre!
Mónica, he asignat com cada any llicències a tots els alumnes de 1r d'ESO i no funciona.

Tinc l'estructura dels llibres, tinc les credencials i quan les assigno em diu.

"afegeix la credencial".... però si ja ho he fet??

Et dono un usuari de 1r d'eso, ha de tenir tots els llibres i no se que passa. Porfa!!!

pau.arrando 

00080103

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Teide i inetgració

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
el problema és que no estan posats els llibres correctes als cursos, per exemple, al curs de Biologia i Geologia hi ha el llibre de 2n d'ESO. Hem afegit el llibre correcte i provat amb l'alumne que dius i tot funciona bé.

Al curs de llengua castellana el llibre tampoc és correcte, teniu credencials pel que és diu "1ESO - 1ESO - 1ESO - Lengua castellana y literatura 1 (2015)" i heu posat al curs el llibre "1ESO - 1ESO - 1ESO - Lengua castellana y Literatura" pel que no teniu credencials. Segurament amb al resta de cursos/llibres passa el mateix, heu de fixar-vos bé en el nom del llibre pel que teniu credencials i el llibre que assigneu al curs.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Teide i inetgració

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Bona tarda, ja estem casi del tot!!!
Mónica, només l'admin pot donar llicències?
Com puc fer que hi hagi 2 admin? No és pot?
Es que el gestor no pot accedir als llibres digitals. Fins ara li hi donava la contrasenya o la posava jo, però preferiria que tinguessin un usuari amb aquest permís.
Des d'on puc fer-ho?
merci per tot!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Teide i inetgració

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

no poden haver dos "admin". Igualment, en aquest cas el problema el teniu als cursos, no a les credencials. El que heu de canviar són els llibres que teniu als cursos pels nous.

Fins ara,

Mònica