my moodle

my moodle

per Jesús Pubill Gorgues -
Nombre de respostes: 6
Hola a tothom, i bona tornada a la feina.

Vull activar l'opció de: "el meu moodle" o "my moodle", i clico l'opció però no me la guarda. Crec que és una forma molt còmoda i fàcil per als usuaris d'entrar al moodle quen hi han molt cursos, i no em surto d'activar-la. Please, HELP!!!!

Jesús
En resposta a Jesús Pubill Gorgues

Re: my moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Jesús!

Hem pres nota de la incidència i intentarem donar-te una resposta el més aviat possible. De moment no et deixar canviar-ho perquè el config.php té definit que no es pot activar aquesta opció. Ara bé, estudiarem si la seva activació pot donar algun problema al Moodle i, en cas que no el doni, ho tornarem a activar.

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara



En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: my moodle

per LLUIS VALENCIA LOPEZ -

Hola Sara,

com està aquest assumpte d' "el meu moodle"? Sembla que encara no es pot activar.

Gràcies

Salutacions

En resposta a LLUIS VALENCIA LOPEZ

Re: my moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Lluís!
Doncs encara no hem tingut temps de mirar-ho. Pots seguir l'evolució de l'estudi des d'aquesta pàgina.
Bezos, abrasos i gràcies per la paciència!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: my moodle

per Manuel Rino Sanchez -

Hola Sara,

cómo está este tema. A día de hoy (2014) esta opción está desactivada y sería muy interesante poder contar con ella porque a veces algunos alumnos se lían cuando hay muchos cursos.

Saludos

En resposta a Manuel Rino Sanchez

Re: my moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Manuel,

amb el canvi a Moodle 2 l'opció està operativa i la pots activar tu mateix al teu Moodle anant (amb permisos d'administrador) a Configuració Administració del lloc  Aparença Navegació i a l'apartat "Pàgina d'inici per als usuaris defaulthomepage" triar l'opació "El meu moodle".

Fins ara,

Mònica