Puntució

Puntució

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -
Nombre de respostes: 9

Tinc un petit problema, i ja estic tocant moltes coses i ja no sé el que estic fent.

Sóc la gestora de moment i també l'única creadora de cursos de l'escola.

Per tant tinc accés a les dues contes com a gestora i també com a professora.

Per tant no sé si he fet bé el rol de creador de cursos.

Però hi ha alumnes que em dona la possibilitat de puntuar-los i d'altres no, tenint en compte que el curs és el mateix i els alumnes estant col·locats per grups no sé que està passant. Tot pot ser que hagi tocat coses que no deuria.

Us transmeto una fotografia doble per què veieu el que us explico.

agora.xtec/ceipmarededeumontserrat/moodle

M'agradaria saber que he fet malament, segur que ho he fet malament, així un altre vegada ho faré bé.

Salutacions

Imma

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-10-17 a las 20.37.30.png
En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Puntució

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

per poder-ho mirar bé ens hauries de passar l'enllaç al curs per veure bé el rol amb el que estàs fent la tasca de correcció.

Has de tenir en compte que, per poder corregir has d'estar inscrita al curs com a professora no com a gestora, potser el problema és aquest, que en un grup ets professora i a l'altre no però sense veure el curs no t'ho puc assegurar.

Tot i que el rol de gestor és gairebé com un administrador, heu de tenir en compte que moltes de les tasques de professor no les pot fer.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Puntució

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Hola Mònica:

M'he quedat com assignat creadora de cursos. Però malgrat tot en un grup B surt per posar les notes i en l'altre Grup A no puc posar notes. Tenint en compte que es la mateixa activitat no ho entenc massa.

No sé que he fet. No sé volies aquest enllaç o era un altre

http://agora.xtec.cat/ceipmarededeumontserrat/moodle/mod/forum/view.php?id=1781&group=81   Grup A (no)

http://agora.xtec.cat/ceipmarededeumontserrat/moodle/mod/forum/view.php?id=1781&group=61 Grup B (si)

Ja hem diràs alguna cosa.

Gràcies

Imma

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Puntució

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

ja he vist on està el problema, no és una qüestió dels grups sinó de la configuració del fòrum. Tens activada l'opció següent:



Com pots veure, les dates que tens posades sós del 16 d'octubre a les 09:20 al 16 d'octubre a les 23:55 per tant, totes les intervencions que s'hagin fet al fòrum fora d'aquesta forquilla horària no es poden avaluar. Per poder-ho arreglar hauries de desmarcar la casella en qüestió o ampliar les dates.

A part d'això et recomano que no facis servir usuaris gestors per a fer de professora, seria molt més recomanable tenir dos usuaris, un gestor i un altre usuari "normal" que inscriguis als cursos com a professor editor per fer la tasca docent.

Fins ara,
Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Puntució

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Mònica:

Això segueix sense funcionar i també amb el mateix problema. Si son la mateixa activitat, l'únic que canvia és el grup no entenc perquè un amb deixa editar la nota i l'altre no.

Un altre problema si m'elimino com a gestor no tinc cap opció.

La veritat es que no sé que he fet perquè això s'espatllat de cop i volta i no sé ja ni el que faig.

Ajuda'm si us plau!!!!

Salutacions

Imma

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Puntució

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

el problema són les dates que et comentava a l'altre missatge. Has d'editar el fòrum i desactivar la casella que es mostra a la captura. Un cop facis això ja podràs avaluar tots els grups, el problema és que els grups que no pots han fet les intervencions a dia 15 i tu només permets avaluar les intervencions del dia 16.

No és qüestió de treure't com a gestora només, sinó inscriure't al curs com a professora editora, això ja ho hem fet nosaltres.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Puntució

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Perdona Mònica, però és que segueix sense funcionar bé.

Potser és que m'explico molt malament.

En el grup A tot va malament però en el grup B va correcta.

Tenint en compte que l'activitat és la mateixa no hi hauria d'haver diferència. Però no és així.

La data està canviada però segueix sense funcionar.

Segur que jo no hi entenc ja que encara no sé el que passa.

Gràcies per la vostra paciència.

En resposta a Mª Immaculada Ferrés i Baqués

Re: Puntució

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Imma,

si et fixes, a la captura que ens envies la data que hi ha a "Restringeix la qualificació a les entrades entre aquestes dates" diu:

Des de 16 d'octubre a les 09:20

A 31 d'octubre a les 23:35

Com pots veure també a la captura, l'entrada al fòrum de l'alumne del Grup A està feta el 15 d'octubre a les 09:36. Aquest dia és anterior a les dates que tens posades i per tant, no el pots avaluar. Si canvies la data del 16 d'octubre a, per exemple, el 14 d'octubre sí que podràs avaluar l'entrada.

L'entrada del Grup B està feta el 16 d'octubre a les 09:46, dins de la forquilla que tens marcada i per això sí que la pots avaluar.

Fins ara,

Mònica 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Puntució

per Mª Immaculada Ferrés i Baqués -

Moltes gràcies per la teva paciència.

Fins avui no he entès que el problema estava en la data d'inici de l'activitat.

Reitero les gràcies.

Salutacions

Imma