activitat que no té cap sessió

activitat que no té cap sessió

per Maria Teresa Fortuny Gras -
Nombre de respostes: 12

Hola, he vist que alguns de vosaltres  us heu trobat amb el mateix problema: al enllaçar un clic extern, en trobem que no queda registre de la activitat i ens diu:   ""Aquesta activitat Jclic encara no té cap sessió".

He fet de tot però no puc resoldre-ho i no ho entenc perquè aquesta activitat d'utillatge i operacions al laboratori ja l'havia fet servir sense cap problema

L'enllaç és   http://agora.xtec.cat/iesponsdicart/moodle/

alguna ajuda?

gràcies

Teresa Fortuny

En resposta a Maria Teresa Fortuny Gras

Re: activitat que no té cap sessió

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Teresa,

que l'activitat no tingui cap sessió vol dir que cap alumne l'ha feta. Trobaràs com visualitzar l'activitat explicat en aquest altre fil de debat: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=73726#p274289


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: activitat que no té cap sessió

per Maria Teresa Fortuny Gras -

Gràcies Mònica, però no tinc els problemes resolts totalment.

He resolt veure l'activitat ( error meu), però continua dient que no hi ha activitat, quan en els registres es comprova que si que n'hi ha. És a dir, els alumnes entren però el jclick no assenyala activitat i a més, el qualificador no assenyala ni intents , ni qualificacions ni res de res.

La configuració de l'activitat la tenia igual el curs passat i no vaig tenir cap problema. No sé què és el que no faig bé

Teresa



En resposta a Maria Teresa Fortuny Gras

Re: activitat que no té cap sessió

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Teresa,

ens pots passar l'enllaç a l'activitat JClic?

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: activitat que no té cap sessió

per Maria Teresa Fortuny Gras -

Hola Mònica,

l'enllaç és  http://agora.xtec.cat/iesponsdicart/moodle/mod/jclic/report.php?id=67823

i els alumnes m'han dit que que no poden fer les activitats  perquè no els deix obrir

gràcies

Teresa

En resposta a Maria Teresa Fortuny Gras

Re: activitat que no té cap sessió

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Teresa,
hem fet la prova com una alumna i el JClic ha carregat correctament.

Us hauríeu d'assegurar que obriu el JClic amb el Firefox ja que amb Google Chrome va deixar de funciona el Java ja fa uns mesos.

T'adjunto captura de pantalla:


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: activitat que no té cap sessió

per FRANCESC REVERTER SABATE -

A mi el que em passa és que em diu això mateix quan clico a un cognom d'un usuari que no té cap sessió

En algun moment he tornat enrera amb el navegador i he tornat a posar "TOTS". Però ara ja no puc i no em dona cap resultat quan hi ha un munt d'alumnes que sí que ho han fet.

Alguna idea?


Gràcies!!

En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: activitat que no té cap sessió

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francesc,

ens pots passar l'URL de l'activitat per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: activitat que no té cap sessió

per FRANCESC REVERTER SABATE -

Aquí va, Mònica!

https://agora.xtec.cat/inssolderiu/moodle/mod/jclic/report.php?mode=details&id=96724

ara ja torna a anar.


val a dir que tinc dos enllaços al mateix Jclic (no sé si això pot interferir). Ho vaig fer perquè em va semblar que per a un nombre elevat d'intents no es guardaven els resultats.

En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: activitat que no té cap sessió

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francesc,

potser es va tractar d'un error puntual o bé com hi ha tants resultats la pàgina no havia acabat de carregar. Si es torna a repetir mira de fer alguna captura de pantalla a veure si podem esbrinar quin pot ser el problema.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: activitat que no té cap sessió

per FRANCESC REVERTER SABATE -

Hola de nou,


Em passa cada vegada que clico sobre un nom i que cognom que no coincideixi amb cap alumne:


Gràcies, Mònica.

En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: activitat que no té cap sessió

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francesc,

ara hem pogut reproduir l'error. Prenem nota per tal de resoldre-ho o buscar una solució el més aviat possible.

De moment quan us passi, esborreu les galetes del navegador, i quan torneu a accedir a l'activitat tornarà a aparèixer la llista.

Fins ara,

Mònica