calendari curs

calendari curs

per JOSE ANTONIO TORO PUERTA -
Nombre de respostes: 8

Al calendari de curs tinc el calendari, i a la portada vull tenir el mateix. Com el vaig fer fa bastant de temps, no em recordo quin calendari és, vull afegir un de nou.

He vist el tutorial i diu que hem de posar el títol i la URL. Quan obro afegir google calendar, em surt el títol però no la url. On la puc posar. Desprès com afegir-lo al meu "calendari del curs". On puc trobar la informació?


Gràcies.


Jose

En resposta a JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: calendari curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose,

pots trobar documentació sobre els calendaris en aquests enllaços:

Si veus que no acabes de trobar el que necessites ens passes l'enllaç al vostre nodes i ens ho mirem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari curs

per JOSE ANTONIO TORO PUERTA -
Hola, 

Seguiexo les instruccions del yotube https://www.youtube.com/watch?v=DLdiRLCFoZs

Quan dic a editar el calendari, s'obre la pàgina i no el calendar com surt al video. Busco on posar la url i no la veig.

Poso la id i surt aquest missatge "S'ha produït un problema amb un o més dels ID dels calendaris. Comproveu els paràmetres dels codis curts i assegureu-vos de què són correcte"

No me'n surto.


Jose

En resposta a JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: calendari curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose.

l'URL del calendari l'has de posar en el punt 2 de la imatge següent:


Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari curs

per JOSE ANTONIO TORO PUERTA -

Hola Mònica,

 t'envio la imatge que em surt a l'afegir calendari.

Paràmetres del calendari em surt:

codi curt

id del calendari

però no em surt url del calendari

Fitxer adjunt afegir calendari.png
En resposta a JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: calendari curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose,

ara m'adono que ha canviat el literal, on abans deia URL del calendari ara diu ID del calendari. És aquí on has de posar l'adreça del teu calendari. Mirarem de refer les captures el més aviat possible.


Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari curs

per JOSE ANTONIO TORO PUERTA -

Hola Mònica,

Seguint els passos del youtube

a l'obrir configuració del calendari per copiar l'adreça (tecla xml) em surt que los feeds el 18 de novembre deixen d'estar actius.

al clicar a Agenda s'obra el calendari del curs. Si clico a edita s'obra "edita la pàgina" i al youtube s'obra "edita el calendari".

Desprès vaig a afegir google calendar, no em surt on copiar l'url.

T'envio el meu node a veure si tú tens més sort que jo, el veus i me'l marques.

http://agora.xtec.cat/inscomasisola/

Gràcies.





En resposta a JOSE ANTONIO TORO PUERTA

Re: calendari curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose,

tal com et deia l'altre dia l'URL l'has de posar  l'apartat ID del calendari.

Com que veig que heu canviat la configuració per defecte de les icones del vostre Nodes us recomano que en comptes de guiar-vos pel vídeotutorial, seguieu les instruccions del document d'ajuda: https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/personalitzacio/giny-calendari-de-google?pli=1

Fins ara,

Mònica