Importar un fitxer de preguntes (xml) massa gran

Importar un fitxer de preguntes (xml) massa gran

per SANTIAGO MAULEON MIRO -
Nombre de respostes: 5

Hola, tinc un professor nou al centre que ja feia servir Moodle anteriorment. Li he obert cursos i està omplint els bancs de preguntes amb fitxers de preguntes que tenia fetes, en format xml de Moodle. Tot li ha anat bé, fins que ho ha intentat amb un fitxer de 47 MB, és clar. Supera el límit de 10 MB.

Amb "El meu Àgora" he mirat de penjar-li el fitxer. No accepta fitxers amb extensió .xml. Sí que l'he aconseguit penjar canviant-la a .zip, però després Moodle 2 no em permet tornar a posar l'extensió xml.

He mirat de fer la importació de les preguntes, i quan selecciono el fitxer sí que em deixa canviar l'extensió .zip per .xml. Amb això aconsegueixo que comenci a importar, però em dóna un error. No tinc clar si l'error es deu a que el fitxer continua sent .zip en realitat, o té un defecte, o és massa gran. L'error és aquest:

Error en importar la pregunta. S'ha produït un error en analitzar l'XML: No memory a la línia 4054, caràcter 8
No hi ha preguntes en el fitxer

Salutacions



En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Importar un fitxer de preguntes (xml) massa gran

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Santiago,

ens podríeu facilitar un enllaç per descarregar el fitxer XML i l'enllaç al vostre Moodle per poder fer alguna prova? 

Sabeu quina és la versió del Moodle des d'on s'ha exportat aquest fitxer?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importar un fitxer de preguntes (xml) massa gran

per SANTIAGO MAULEON MIRO -

Hola, l'enllaç al nostre Moodle és aquest. La versió del Moodle que usava el meu company no la sé, però em diu que tots els fitxers petits que ha importat li han funcionat sense problemes.

Del fitxer gran tinc l'enllaç que em va enviar el company,  però òbviament no el puc fer públic. El cas és que no veig com enviar-te un missatge (ho tinc desactivat, o és que no recordo com fer-ho). Si me'n pots enviar un tu, et faig arribar l'enllaç.

Salutacions

En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Importar un fitxer de preguntes (xml) massa gran

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Santiago,

hem revisat el fitxer que ens has fet arribar i pel que hem vist conté errors i per això ocupa tant i no carrega. El problema està en les imatges que té el qüestionari. Hauries de demanar que et tornessin a exportar el qüestionar, potser sense imatges i que te les facilitin a part.

Fins ara,
Mònica