"Reiniciar" web

"Reiniciar" web

per IGNACIO GALVEZ ORTEGA -
Nombre de respostes: 10

Hola. Estem en fase de creació del nostre espai, i em volgut importar articles d'altres blogs. El problema és que ara tenim moltes pàgines creades que no apareixen, articles sense vincles, etc. de manera que volem "tornar a començar". Hi ha alguna manera o em de fer-ho de manera "manual" (esborrant-ho tot)?

Gràcies.

En resposta a IGNACIO GALVEZ ORTEGA

Re: "Reiniciar" web

per XAVIER MELER GUTIERREZ -
Hola Ignaci, 


Intentarem resetejar el vostre espai el més aviat possible. Calcula dimarts o dimecres. Si tens molta pressa, mentrestant, pots anar experimentant i creant pàgines i articles. Una vegada creats, copia des de la pestanya text de l'editor, el contingut que vulguis conservar en un fitxer de text pla (bloc de notes, no office) . 

Quan tinguis ja l'espai reiniciat pots enganxar el contigut que has guardat en el fitxer de text en els nous articles i pàgines.

Et mantindrem les fotos de la mediateca. 

Salutacions,

Xavi

En resposta a IGNACIO GALVEZ ORTEGA

Re: "Reiniciar" web

per XAVIER MELER GUTIERREZ -
Per cert, Ignaci, m'has de dir quin es el teu espai nodes... imagino que tu ets el gestor àgora del teu centre, oi? 
En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: "Reiniciar" web

per IGNACIO GALVEZ ORTEGA -
Hola Xavier. Si, soc jo el gestor àgora de l'escola. La nostra direcció és http://agora.xtec.cat/ceipelturomontcada/


Saps si hi ha alguna possibilitat d'importar articles d'un altres blog de la xtec i que en mantingui les categoríes?



Gràcies.

En resposta a IGNACIO GALVEZ ORTEGA

Re: "Reiniciar" web

per ANTONI GINARD LLADO -

      Bona tarda,

Ja teniu l'espai reiniciat.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: "Reiniciar" web

per IGNACIO GALVEZ ORTEGA -

Hola.


Després del "reinici" de la web no aconseguim entrar. No ens accepta el nom d'usuari de l'escola ni res. M'ho pots mirar?


Gràcies

En resposta a IGNACIO GALVEZ ORTEGA

Re: "Reiniciar" web

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ignacio,
en principi vam posar la mateixa contrasenya que teníeu al l'usuari "admin" abans, com que les contrasenyes estan encriptades no la vam poder provar. En cas que no us funcioni podeu demanar una restauració de contrasenya de l'usuari "admin" seguint les instruccions que trobareu en aquest enllaç: Com demano la restauració de la contrasenya de l'usuari/ària "admin" d'un servei d'Àgora?
 
Fins ara,
Mònica


En resposta a IGNACIO GALVEZ ORTEGA

Re: "Reiniciar" web

per JOSE PABLO SAURA AGEL -
No tindràs cap problema per importar articles des de xtecblocs (wordpress) a Nodes i conserva etiquetes i categories. Pots veure-ho en aquest videotutorial (https://youtu.be/DL-HVECw78k), però és molt senzill amb les eines d'exportació i importació que trobaràs al Tauler - Eines - Exporta (del bloc) i Tauler - Eines - Importa (de Nodes).

Pau