Problema per configurar el Moodle per primer cop

Problema per configurar el Moodle per primer cop

per Marc Vendrell Viñuales -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Sóc el gestor del Moodle (Escola Pia de Tàrrega) que vam donar d'alta el passat 16 de juliol. Resulta que vam fer la sol·licitud i em van enviar la contrasenya de l'usuari admin. Fins aquí tot bé, vaig entrar, vaig canviar la contrasenya, però no m'apareix per cap banda cap mòdul de configuració. M'he mirat els tutorials i a la barra de l'esquerra m'haurien de sortir les eines d'administració per crear usuaris, cursos,.. em vaig posar en contacte amb el SAU i em van dir que havia d'accedir amb el meu usuari. Però amb el meu usuari puc accedir a la "Gestió dels serveis d'Àgora" però no puc entrar al Moodle.

Alguna idea?


Gràcies! 

En resposta a Marc Vendrell Viñuales

Re: Problema per configurar el Moodle per primer cop

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

per accedir al vostre Moodle heu de fer servir l'usuari "admin". Si no veus el bloc Configuració | Administració del lloc | Usuaris o Cursos..., segurament és perquè teniu minimitzat el bloc. L'hauríeu de veure al marge lateral esquerra. Ens podeu enviar una captura de pantalla del vostre Moodle per poder-vos orientar.

Tal com us vam dir també a través del SAU, us recomanem que feu una ullada als materials que trobareu en aquest enllaç: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/page/view.php?id=621

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema per configurar el Moodle per primer cop

per Marc Vendrell Viñuales -
Hola Mònica,
Adjunto una captura per a que veguis com em surt a mi!
Jo no ho sé veure!!!

Moltes gràcies!
Fitxer adjunt moodle.png
En resposta a Marc Vendrell Viñuales

Re: Problema per configurar el Moodle per primer cop

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

ja hem trobat on estava el problema i l'hem solucionat. L'usuari "admin" no era administrador del lloc.

Disculpa les molèsties.

Fins ara,

Mònica