problemes amb el Qualificador

problemes amb el Qualificador

per lluis rius -
Nombre de respostes: 4

 Estic acostumat a treballar amb un Moodle extern a Xtec i no sé si el meus dubtes tenen a veure amb limitacions imposades per Xtec o de la versió 2.8.

Provo de configurar el Qualificador i no trobo les opcions "Vista simpe" i "Vista completa".

No aconsegueixo moure els elements de qualificació o categories dins del Qualificador. El botó "moure" no fa res. He inhabilitat el Javascript dins les opcions de configuració per si apareixia alguna forma més rudimentària (fletxes...), però no he tingut cap èxit.

Em podeu ajudar? Moltes gràcies

Lluís


En resposta a lluis rius

Re: problemes amb el Qualificador

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Lluís,

la vista simple i la vista completa ara han canviat per "Categories i elements", és una de les novetats i millores de l'actualització. Un cop accedeixes allà, si fas un clic sobre la creu per moure podràs triar on posar l'element o ítem. Pel que hem vist, l'opció d'arrossegar no funciona i hem pres nota per revisar on està el problema.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes amb el Qualificador

per lluis rius -

Trobo que la limitació de no poder moure elements i categories  fa molt poc operatiu el Qualificador. 

Estic segur que trobareu la solució al problema. Moltes gràcies.

Lluís

En resposta a lluis rius

Re: problemes amb el Qualificador

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Lluís,

pel que hem pogut esbrinar, és el comportament per defecte del Moodle i a versions anteriors també ho era així. He trobat també una petició al respecte, a veure si més endavant ho acabem implementant: https://tracker.moodle.org/browse/MDL-18617

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes amb el Qualificador

per lluis rius -

Gràcies. 

Acabo de descobrir que fent clic a la fletxa de moviment permet moure els elements on vulguis. És l'antic mètode de la "caixa de destí". M'havia obsessionat a voler arrossegar l'element i no hi havia manera. Aquesta mètode és lent, però ja em serveix.

Moltes gràcies per la vostra ajuda.

Lluís