repositori drive

repositori drive

per Maria Reyner Torres -
Nombre de respostes: 4

Bones,

he activat el repositori drive per poder importar cursos de més de 200 MB. En una primera instància ha funcionat i m'ha deixat pujar un fitxer petit. Ara em dóna el següent error "Excepció - The OAuth 2.0 access token has expired, and a refresh token is not available. Refresh tokens are not returned for responses that were auto-approved"

No sé com arreglar-ho, algú em pot donar un cop de mà? enllaç del nostre moodle http://agora.xtec.cat/ins-la-miquela/moodle/

De fet en el moment que funcionava tampoc m'havia deixat carregat els cursos de més de 200 MB, no se si era pel mateix problema. El cas és que estic carregant el nostre espai moodle del agora per primer cop (per deixar de fer servir el que teníem fins ara)i m'he trobat que tenim 5 cursos amb aquestes característiques, hi ha alguna possibilitat de carregar aquests cursos d'alguna altra manera que no sigui a partir de repositoris? 

Gràcies!!

Fitxer adjunt pantalla error.PNG
En resposta a Maria Reyner Torres

Re: repositori drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria,

ens pots facilitar l'enllaç a una de les còpies per descarregar-la i mirar de trobar alguna solució?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: repositori drive

per Maria Reyner Torres -
En resposta a Maria Reyner Torres

Re: repositori drive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria,

hem fet diferents proves i nosaltres tampoc hem pogut restaurar el curs a través del Drive. El que sí que hem pogut fer és restaurar-lo a amb Dropbox. De moment, fins que no trobem el motiu de l'error us recomanem que configureu el repositori Dropbox (http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b9_fitxers/dropbox) i aquests cursos grans els restaureu des d'allà.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: repositori drive

per Maria Reyner Torres -
Moltes gràcies Mònica!!!!!

Se m'ha resistit tot el matí, però finalment s'ha restaurat complet amb el dropbox!! He hagut de provat amb una còpia de seguretat nova, devia haver alguna cosa que no li agradava per què era l'únic curs que no es deixava restaurar.

Salut!