Google apps + codi

Google apps + codi

par Enric Abadal Maestro,
Nombre de réponses : 4

Hola,

Tinc activat recentment el nodes, també estic fent gestions per activar el google apps. Per poder activar aquest últim, em demanen posar el següent 

"Copy the meta tag below and paste it inside the <head> section of your homepage (web institut)). The tag should go between the <head> and </head> tags, before the <body> tag"

No sé com obrir el html de la web!  Com ho puc fer per afegir aquest "meta tag" en el "homepage"??  No sé com veure el codi...

Gràcies,

Enric

En réponse à Enric Abadal Maestro

Re: Google apps + codi

par XAVIER MELER GUTIERREZ,

Hola Enric, 

Pots especificar una mica més que vols fer? Perquè necessites inserir un codi de Google Apps a la pàgina web Nodes del centre? En que consisteix aquest meta tag?

En réponse à XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Google apps + codi

par Enric Abadal Maestro,

Hola,

Per activar el googleapps, primer em demana verificar el domini. I després em diu que afegeixi el meta tag a la pàgina principal.

Adjunto imatges.

domini.JPGmeta%20tag.JPG

 

 

 

En réponse à Enric Abadal Maestro

Re: Google apps + codi

par XAVIER MELER GUTIERREZ,

Hola Enric, 

Google necessita confirmar que realment ets el propietari del domini institutsantpol.cat. Un dels mètodes que utilitza es confirmar que pots escriure a la pàgina principal del teu domini. Aquest codi meta l'has d'enganxar a la pàgina index.html o index.php que trobaràs al sistema de fitxers del teu hosting. 

Veig que ja has fet la redirecció a àgora-Nodes.

Els passos que has de fer són:

  1. Localitza el teu fitxer index.html o index.php al teu hosting
  2. Edita el fitxer i esborra la redirecció a Àgora
  3. Visita la pàgina del domini institutsantpol.cat i comprova que et surt la teva pàgina d'inici (no la de nodes)
  4. Edita de nou la mateixa pàgina d'inici i enganxa el codi meta de google. 
  5. Confirma amb Google. Google llegirà la teva pàgina d'inici, trobarà el codi i et validarà com a propietari del domini.
  6. Una vegada completada la verificació, ja pots tornar a fer la redirecció a Nodes.

Si et quedes bloquejat, no dubtis en demanar més ajuda.

Salutacions,
Xavi

 

En réponse à XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Google apps + codi

par Enric Abadal Maestro,

Hola Xavi,

No tinc cap hosting. Només tenim un domini que l'hem reedireccionat a agora.

De totes maneres, google també et permet fer la verificació del domini amb una altra manera: a través dels registres TXT/SPF. Ja ho he fet i ja funciona!!

Per altre banda, quan vaig demanar el nodes ara farà 2 o 3 mesos, vaig remenar una mica per la web i crec recordar que podia tocar codi, ara que m'hi he tornat a posar, no veig aquesta opció. Hi ha manera de treballar amb la web mitjançant codi??

Gràcies,

Enric