Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Nombre de respostes: 8

Hola,

voldríem saber si hi ha la possibilitat de que un qüestionari no enviat d'un alumne (suposo que no el va acabar de tancar) i per tant no qualificat, es pogués tancar el procés per tal que li surtin les notes del qüestionari.

L'alumna seria aquesta:

 

http://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/mod/quiz/review.php?attempt=85043

 

Moltíssimes gràcies!

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

el més senzill seria que obrissis el qüestionari per uns minuts, entressis com l'alumna i trametessis el qüestionari, un cop fet, el tornes a tancar perquè cap altre alumne pugui fer modificacions. Si veus que no te'ns surts ens ho dius i ho fem nosaltres.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Mònica, m'agradaria fer-ho a mi per si un altre cop passa no haver de tornar-ho a demanar.

No acabo d'entendre el final del procés.

He obert qüestionari.

He entrat com a ella però quan entro al qüestionari em surt això. Què cal que faci a continuació?

 

 

 

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

ens pots adjuntar la imatge de nou, no ens apareix res.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

el problema és que el qüestionari només permet un intent. Pots provar a activar un segon intent, modificar la data i fer una segona tramesa amb el mateix que va fer l'alumna a la primera a veure si així acaba funcionant.

Prova a veure i si no ens ho dius i ens hi barallem nosaltres.

De cara a propers qüestionaris, et recomanaria que a l'opció "Quan el temps expiri" li posis "Els intents oberts s'envien automàticament", d'aquesta forma a la que finalitza el termini tots els qüestionaris es trameten de forma automàtica.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Mònica, he fet tot el procés i com li he donat un segon intent em mostra la oportunitat de fer-lo però no surten les respostes fetes a l'anterior. Em sortirà el qüestionari totalment en blanc.

Si podeu fer quelcom, perfecte, i si no mala sort.

Mil gràcies per la recomanació que m'has fet sobre l'opció. Ho comunicaré als companys perquè no torni a passar.

 

Moltíssimes gràcies per tot plegat!!!

 

 

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Es pot enviar un qüestionari d'un alumne no enviat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

el que havies de fer era respondre el qüestionari de nou amb les mateixes respostes que havia fet l'alumna, era el darrer pas. Ho hem fet nosaltres i hem tornat a deixar el qüestionari tancat, amb 1 intent i ocult (que és com ens l'hem trobat ara). Com veuràs, l'alumna ja té la seva puntuació.

Fins ara,

Mònica