CONTINUEM SENSE PODER PENJAR DOCUMENTS.

CONTINUEM SENSE PODER PENJAR DOCUMENTS.

de Norma Almirall Rillo -
Número de respuestas: 2

Hola, 

Em sap greu insistir però o bé no em vaig explicar correctament, faig alguna cosa equivocada o el problema que tenim continua... ja que quan entro amb el meu usuari i contrasenya no puc penjar cap document al mòdul de descàrregues i el missatge que em surt és: ERROR 403 - NO TENIU PERMÍS PER VEURE AQUESTA PÀGINA...

Us adjunto un fitxer amb la captura de pantalla on es veu l'errada que em dóna.

 

No sé si tinc algun problema amb els meus rols: admin, nalmirall, changing rol ...

Espero la vostra resposta.

Moltes gràcies !

Norma.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 aquesta és la resposta al primer missatge que us vaig enviar:

 

Re: No podem pujar fitxers a descàrregues !!!
per Toni Ginard - dilluns, 27 abril 2015, 14:41
 

       Hola Norma,

Com a administradora que ets, pots penjar documents. Fixa't que quan accedeixes a les descàrregues (ja sigui via menú principal, com via menú d'administració) a damunt la llista de documents apareix l'opció Document nou. Si hi fas clic, accediràs a la pàgina per pujar documents.

Dues coses més: Hem donat permís per pujar documents al grup logos. I la segona qüestió: tu mateixa li pots canviar la contrasenya a l'admin. Pots editar-lo des d'Administració | Sistema i després Usuaris.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

 

 

En respuesta a Norma Almirall Rillo

Re: CONTINUEM SENSE PODER PENJAR DOCUMENTS.

de Norma Almirall Rillo -

Hola Toni,

Crec que ho he solucionat !

Norma.

En respuesta a Norma Almirall Rillo

Re: CONTINUEM SENSE PODER PENJAR DOCUMENTS.

de ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Norma,

Si ho has resolt, doncs res. El que he vist a la imatge és que l'URL no era correcte, probablement perquè en algun menú hi havia alguna opció que s'ha de corregir. L'URL correcte és aquest:

http://agora.xtec.cat/creda-comarques4/intranet/index.php?module=documents&type=user&func=newDoc

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora