NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Àngel Villalba -
Nombre de respostes: 8
he pogut crear una activitat BBDD, definir els camps i entrar alguns enregistraments però no aconsegueixo ni visualitzar llista (diu que no hi ha entrades a la BBDD), ni visualitzar una entrada ni crear plantilles (apareix un missatge d'error). Ja passava amb la versió anterior de moodle. Algú ha fet proves i li funciona??

Àngel
En resposta a Àngel Villalba

Re: NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Administrador/a Espai de suport -
Hola Àngel,

Una altra vegada s'haurà de recórrer al tracker per si ja hi ha solució al problema. Sinó, mirarem d'investigar la causa i de trobar una solució.

Gràcies per informar-nos del problema.

Fins aviat,

Albert
En resposta a Àngel Villalba

Re: NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Àngel!
Hem estat fent proves amb les activitats de base de dades i tampoc hem aconseguit reproduir l'error que ens comentes. Ens podries dir quins tipus de dades has fet servir als camps d'alguna de les activitats que et donen error? Què diu exactament el missatge d'error que t'apareix?
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Àngel Villalba -
Hola Sara,

Respecte a les primeres coses, no dona cap error, senzillament diu que no hi ha cap dada per visualitzar (encara que acabis d'entrar alguna).

Respecte l'error ja he vist que prement el botó Reinicia la Plantilla i, a continuació, Desa la plantilla ja no es produeix.

Crec que el millor és que et connectis al moodle del centre:

http://agora.xtec.cat/ies-espriu/moodle

amb el teu identificador de l'XTEC (tinc la validació LDAP funcionant correctament). Llavors et faig administradora del centre (o del curs en el que tinc la BBDD de proves, com vulguis) i podràs triar i remenar el que vulguis...

Àngel
En resposta a Àngel Villalba

Re: NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Àngel!

Fet! Ja he accedit al vostre Moodle del centre amb el meu usuari XTEC (sarjona). Per tant, quan puguis, ja em donaràs permisos i m'explicaràs exactament a quin curs i fent què trobes l'errada (si vols aquesta informació potser millor que me l'enviïs al correu personal).

Bezos i abrasos,

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Àngel Villalba -
Hola maca, Ja ets administradora (benvinguda al club..)

Has d'anar a a professorat, proves prof, 101 Proves Àngel.

veuràs que hi ha una base de dades (Cientifics)

Si vols, en el mateix curs pots crear una BBDD nova aviam si tens més sort que jo...

Gràcies per tot: Àngel
En resposta a Àngel Villalba

Re: NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Àngel!

He estat "remenant" el curs que em comentes i no he aconseguit trobar cap errada. Com veuràs, he creat una base de dades amb dos campis i he pogut introduir i visualitzat dos registres sense problemes. Em podries explicar amb més detall què he de fer exactament per veure l'error que comentaves?

Bezos i abrasos,

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: NO funcionen correctament les BBDD (activitat)

per Àngel Villalba -
Hola Sara,

Si no has tocat res, deus ser una mena de "fada madrina del moodle" ja que ara ja puc entrar nous enregistraments i apareixen, de tota manera tinc curiositat per saber on van anar a parar els científics que havia entrat amb anterioritat...

misteris... de la ciènciapensarós

En les altres bases de dades que tinc tampoc apareixen els enregistraments anteriors, però si que apareixen els que creo ara...sorprès

Moltes gràcies per tot guapíííísima

Àngel