Problema amb la nota d'una activitat HotPotatoes

Problema amb la nota d'una activitat HotPotatoes

per IRENE RAMIREZ RUBIO -
Nombre de respostes: 3

Vaig crear una activitat de HotPotatoes que combina 2 tasques lligades amb un índex. L'actitat funciona bé, però ara em diuen els alumnes que quan la fan la nota que han obtingut (que ells poden veure just en acabar) es converteix automàticament en 100% en la majoria dels casos i ens alguns és de 0% havent-la fet.

És la 1ª vegada q creo aquest tipus d'activitat combinada i no sé si és problema de la configuració de la meva activitat o del Moodle. Potser hauria hagut de fer algo diferent en crear les activitats i/o l'índex amb el HotPotatoes, però tampoc no en sé gaire. o Potser és tema del Moodle?

Algú em pot ajudar?? No és un tema molt problemàtic, però el meu alumnat (adult, d'EOI) és força exigent i m'agradaria esbrinar quina és la causa.

Adjunto captura de pantalla d'alguns aspectes de la configuració de l'activitat (els fitxers i la part de les notes) x si la informació pot ser d'ajuda.

Moltes gràcies,

 

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: Problema amb la nota d'una activitat HotPotatoes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

pel que hem pogut veure sembla que el Hot Potatoes no és compatible amb aquesta organització que heu muntat. Seria preferible que posessis les activitats per separat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb la nota d'una activitat HotPotatoes

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Vols dir el fet de posar 2 activitats lligades amb un índex?? De fet l'opció de combinar diverses activitats l'ofereix el mateix Hot Potatoes (si no recordo malament es diu "Masher"), però entenc q el problema és que no és compatible amb el Moodle, oi?

Moltes gràcies,

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: Problema amb la nota d'una activitat HotPotatoes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

això sembla, segurament el mòdul de Hot Potatoes per Moodle no contempla l'opció. Com nosaltres no som els mantenidors d'aquest mòdul no t'ho podem assegurar al 100%.

Fins ara,

Mònica