google analytics

google analytics

per Vanessa Rubio Carrasco -
Nombre de respostes: 28

Bona tarda a tots, 

Estem promocionant molt des de l'escola la visita al web per part de les famílies.

Ens agradaria com va el fluxe de visites però no ens en sortim.

Ens podrieu donar un cop de ma?

Merci.

Vanessa 

En resposta a Vanessa Rubio Carrasco

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Vanessa,

heu mirat la documentació sobre Google Analytics que hi ha a blocs? segurament us servirà per acabar d'ajustar la configuració.

Si teniu cap altre dubte ens passeu l'enllaç al vostre Nodes i mirem de fer-hi una ullada.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per Vanessa Rubio Carrasco -

Hola Mònica,

Intento seguir les passes però ens diu que contactem amb l'adminidtrador pq no tenim els permisos.

EL nostre web és:

http://agora.xtec.cat/escolacharlesdarwin

Merci

En resposta a Vanessa Rubio Carrasco

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Vanessa,

ens pots dir en quin moment us surt aquest error? Ens pots enviar una captura de pantalla?

Quan hem accedit el que veiem és el següent:

There was an Analytics API service error 401: Error calling GET https://www.googleapis.com/analytics/v3/management/accounts/XXXXXXXX/webproperties/UA-XXXXXXXX-X/profiles: (401) Invalid Credentials

No s'ha seleccionat cap compte d'Analytics. Comproveu que esteu autenticat amb Google a la pàgina d'opcions del Google Analyticator i assegureu-vos que heu seleccionat un compte.

 

Sembla que el problema sigui que no heu fet la part de configuració que es fa a Google Analytics.

 

Fins ara,

Mònica

 

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per Vanessa Rubio Carrasco -

Lo sentimos mucho, pero no tienes acceso a Google Analytics. Ponte en contacto con el administrador de tu dominio para solicitar acceso.


Elige una de las cuentas siguientes para iniciar sesión en Google Analytics

  • a8042810@xtec.cat
  • vrubio3@xtec.cat

Hola Mònica,

Entro en un bucle q no em porta enlloc, ni amb el meu mail ni amb el del centre.

Ja em diràs!

Gràcies

En resposta a Vanessa Rubio Carrasco

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Vanessa,

ara entenc millor l'error. El problema és que els comptes XTEC no tenen accés a Google Analytics, hauries de fer el procés amb un compte de Google (Gmail) perquè us funcioni.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per Àlex Asensio Plaza -

Bones,

estic seguint aquest fil perquè m'interessa molt activar el google analytics.

Tinc un dubte...

S'ha de crear un usari de google que sigui administrador al nodes?

Gràcies!

En resposta a Àlex Asensio Plaza

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Àlex,

serveix qualsevol usuari de Google, pot ser un personal o el del centre. En aquest cas, sent la web del centre, penso que millor fer servir un usuari gèneric i no personal, per tant, podeu crear un compte de google pel centre i fer-lo servir per Google Analytics.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -

Jo faig servir statcounter http://agora.xtec.cat/escolacanserra/  T'has de registrar i  va molt bé perquè pots veure les entrades diàries, les pàgines que visiten, temps que estan visitant-la, el tipus de navegador que fan servir, si ho miren mitjançant web o mòbil (iphone, android), pots veure gràfiques mensuals, etc. Pots escollir també el color, personalitzar-ho perquè et quedi bé al teu web (mireu al final del web, el vaig posar amb codi embed per wordpress que et facilita statcounter). Per mirar les visites i tot això que he explicat, no es pot mirar dsd el bloc, però si entres al web statcounter.com hi trobes tota la informació. Hi ha moltes pàgines que et donen comptadors d'aquest tipus. Jo feia servir aquest al web que teniem anteriorment. He de dir que dsd que tenim el web a nodes, s'han multiplicat les visites, ja que ara també es pot visitar amb dispositius mòbils i això és el que la majoria de famílies fan servir. 

En resposta a CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: google analytics

per Oscar Garcia Sanchez -

Hola. Ho tindrem en compte.

Gràcies

En resposta a Oscar Garcia Sanchez

Re: google analytics

per Oscar Garcia Sanchez -

He configurat el google anaytics tal i com diu al document que vàreu passar al fòrum. Pero el número de visites no s'actualitza. Que pot passar?

http://agora.xtec.cat/ies-barcelona-congres/


Gràcies

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-09-09 a les 21.18.38.png
En resposta a Oscar Garcia Sanchez

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Oscar,

has de configuar el giny del peu i on diu "Dies de dades a obtenir" posar un número de terminat de dies. D'aquesta manera, a partir de demà t'hauria de començar a comptar visites.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per MARIA DEL CARMEN OSUNA LEON -

Hola! Tinc el mateix problema, no em surt res al quadre. He fet això de posar un número qualsevol al giny i tampoc, què pot passar?

Gràcies!

En resposta a MARIA DEL CARMEN OSUNA LEON

Re: google analytics

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Maria del Carmen,

Ens pots passar l'URL del vostre Nodes? Mirarem de fer-hi una ullada.

Salutacions,

Isabel

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per Marcos Orozco -

Hola Mònica,

Estic intentant configurar el google Analytics pel nodes del nostre centre i, seguint les instruccions, arribo a un punt que no em surt un menú que m'hauria de sortir. El nostre nodes és http://agora.xtec.cat/insllanca/

Gràcies!


En resposta a Marcos Orozco

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marcos,

hem reiniciat el connector i ara ja no us dóna error. Tingueu en compte que hi ha una incidència relacionada amb al configuració de Google analytics amb autenticació i que, de moment, no l'hauríeu de configurar. La incidència està previst que quedi resolta a la propera actualització (a mitjans de desembre). De moment, si el voleu configurar ho hauríeu de fer sense autenticació.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per Isabel Malvesi Guarch -
Bon dia Mònica. Us escric en aquest fil perquè em passa el mateix que al missatge anterior. Estic intentant configurar el google analytics i arribo a un punt on em dóna el mateix error i després no em deixa entrar a la pestanya de personalitza. El nostre nodes és http://agora.xtec.cat/ceipjoanotalisanda/ Gràcies
En resposta a Isabel Malvesi Guarch

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

hem reiniciat l'extensió Google Analytics. Fins que no s'actualitzin els Nodes no configureu aquesta extensió amb autenticació ja que aquest error es tornarà a repetir. L'actualització estava prevista per demà però s'ha hagut d'aplaçar i encara no hi ha data prevista.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per MANUEL FERNANDEZ PEREZ -

Bona tarda,


Configurant Opcions->Google Analitycs, no em deixa fer un reset i tornar a configurar l'ID

La meva escola es troba a http://agora.xtec.cat/ecamanresa

Això m'ha passat després d'intentar configurar-lo i sortint-me errades.


Gràcies,

Manel Fernández

En resposta a MANUEL FERNANDEZ PEREZ

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Manuel,

ja us ho hem solucionat. En principi, a partir de la propera actualització prevista per dijous dia 15 aquest error quedarà solucionat i podreu configurar i reiniciar vosaltres mateixos l'extensió.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per Robert De Pablos Fortuño -

Nosaltres, a l'Institut de Constantí (agora.xtec.cat/iesconstanti)  també tenim el missatge d'error. L'actualització, finalment, serà el dia 15 de desembre o en una altra data?

Salutacions

En resposta a Robert De Pablos Fortuño

Re: google analytics

per MONTSERRAT GELIS BOSCH -

Crec que tinc el mateix problema amb el nodes del meu centre. No puc personalitzar el menú de la portada perquè quan clico em surt aquest missatge: Edita Afegeix Google Analytics Stats i no em deixa fer res.

Si vaig a les opcions del tauler i selecciono Google analytics em diu que està deshabilitat i no puc fer res.

Que jo sàpiga no he tocat res de comptadors ni per l'estil, jo només volia afegir un giny al menú de l'esquerra de la portada.

La pàgina del centre és: http://agora.xtec.cat/iesmontsacopa/

Moltes gràcies!!!

Montse


En resposta a MONTSERRAT GELIS BOSCH

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

us hem reiniciat l'extensió per solucionar l'error. Ara ja hauríeu de poder afegir el giny al bloc lateral.


Fins ara,

Mònica


En resposta a Robert De Pablos Fortuño

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Robert,

us hem reiniciat l'extensió per solucionar l'error.

Ahir finalment no es va dur a terme l'actualització. Encara no tenim una data prevista. En quant la tinguem ho anotarem al bloc lateral "Actuacions de manteniment previstes" que hi ha a la portada d'aquest mateix portal. Si ho mireu, ara mateix diu [Ajornada].

Disculpeu les molèsties que aquest ajornament us hagi pogut ocasionar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: google analytics

per Robert De Pablos Fortuño -

Hola Mònica,

La reinicialització ha funcionat correctament, però ara torna a parèixer el missatge d'error sobre Google Analytics.

Si podeu fer una altra reinicialització, us ho agrairíem.

Salutacions



En resposta a Robert De Pablos Fortuño

Re: google analytics

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Robert,

ja està solucionat de nou. De moment, fins que no s'actualtizi Àgora, no configureu l'extensió amb autenticació perquè si ho feu tornarà a fallar.

Fins ara,

Mònica