Importrar un qüestionari d'un curs Modle a un altre sense esborrar-ne el nou

Importrar un qüestionari d'un curs Modle a un altre sense esborrar-ne el nou

per JUAN JOSE GOMEZ PIRIZ -
Nombre de respostes: 3

Hola, Mònica 

Davant de tot reiterar les meves felicitats per la tasca en aquest fòrum, el vaig seguint i és de molta utilitat.

Aprofito per plantejar una qüestió:

- Em cal  un qüestionari que tinc al moodle de Voltem pel món 2013-2014 al moodle de Voltem pel món 2014-2015

Fins ara he anat fent, atès que he hagut de fer tots els qüestionaris nous. En canvi haig d'aprofitar el d'un tema en concret . . .

La pregunta és:

- La importació del qüestionari no esborrarà el qüestionari actual?

- Podran ser-hi tots dos amb noms diferents?

Abans de fer-ho t'ho volia preguntar

 

Salutacions cordials i agrait

Juanjo

En resposta a JUAN JOSE GOMEZ PIRIZ

Re: Importrar un qüestionari d'un curs Modle a un altre sense esborrar-ne el nou

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juanjo,

gràcies pels teus comentaris!

En principi, no hauries de tenir cap problema en importar un qüestionari d'un curs a l'altre. Pots fer-ho amb l'opció "importa" des de mateix curs 2014-2015.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importrar un qüestionari d'un curs Modle a un altre sense esborrar-ne el nou

per JUAN JOSE GOMEZ PIRIZ -

Gràcies, Mònica

És correcte el que dius i ho veig, el dubte és si en substituirà ("matxarà") el qüestionari que ja hi ha . . .

Miraré si hi ha l'opció d'importar-ho amb un altre nom.

Gràcies de nou

Juanjo

En resposta a JUAN JOSE GOMEZ PIRIZ

Re: Importrar un qüestionari d'un curs Modle a un altre sense esborrar-ne el nou

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Juanjo,

no l'hauria de "matxacar", si de cas, duplica el qüestionari (o fes una còpia de seguretat) per assegurar-te però per les proves que he fet no és el comportament a esperar.

També pots fer una còpia del qüestionari antic i després restaurar-la dins del curs nou.

Fins ara,

Mònica