clau d'automatriculació

clau d'automatriculació

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -
Nombre de respostes: 8

fins ara he pogut canviar la clau d'automatriculació dels cursos, i de sobte no puc, i s'ha posat una clau única que no puc modificar. A més a més, apareix la mateixa clau a tots els cursos 2c2. 

l'enllaç a un curs que em pasa això és: http://agora.xtec.cat/ies-lapobladesegur/moodle/course/view.php?id=123

 i ja de pas, comentar que la visualització que tinc ara es de els blocs laterals a l'esquerra, i la part central, que abans ocupava la resta de pantalla i ara només l'espai central, com si hagués blocs laterals a la dreta. 

gràcies

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: clau d'automatriculació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

fins ara he pogut canviar la clau d'automatriculació dels cursos, i de sobte no puc, i s'ha posat una clau única que no puc modificar. A més a més, apareix la mateixa clau a tots els cursos 2c2. 

l'enllaç a un curs que em pasa això és: http://agora.xtec.cat/ies-lapobladesegur/moodle/course/view.php?id=123

Hem provat a canviar la clau d'aquest curs i se'ns ha desat correctament. Podeu tornar a provar-ho? Potser s'ha tractat d'un error puntual.

 i ja de pas, comentar que la visualització que tinc ara es de els blocs laterals a l'esquerra, i la part central, que abans ocupava la resta de pantalla i ara només l'espai central, com si hagués blocs laterals a la dreta.

Sí, amb l'actualització que va haver ahir s'ha afectat la visualització dels cursos quan està l'edició activada. Ho resoldrem de cara a la propera pujada, disculpeu les molèsties.

Fins ara,

Mònica

En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: clau d'automatriculació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

ja està solucionat el problema de visualització amb l'edició activdada.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: clau d'automatriculació

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Hola Mònica, 

no se per què, ara amb el google crome surt aquest problema (surt la contrasenya 2c2 i hauria de ser 2logsepobla2), i des d'aquest ordinador, en canvi amb el explorer està correcta la contrasenya. 

Pot ser que sigui alguna actualització del navegador?

gràcies

Fitxer adjunt google crome-error.jpg
En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: clau d'automatriculació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

efectivament és problema del navegador que, de forma automàtica emplena els camps amb les darreres opcions emprades. Pots desactivar aquesta funcionalitat des de la configuració del navegador:

  • Apartat Contrasenyes i formularis:
    • Activa la funció d'emplenament automàtic per emplenar formularis web amb un sol clic

Sempre que el fons de la casella és grop és que el Chrome està omplint el camp de forma automàtica.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: clau d'automatriculació

per JOSE ANGEL CABRERO PICO -

Hola Mònica, 

fins i tot desactivant aquesta funcionalitat no aconsegueixo treure el problema de les contrasenyes. Fins i tot, si vull canviar la contrasenya no em deixa

Et paso la imatge

 

Fins ara

Fitxer adjunt Nombre.jpg
En resposta a JOSE ANGEL CABRERO PICO

Re: clau d'automatriculació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Angel,

prova a esborrar les galetes del navegador i contrasenyes i formularis guardats. Ho pots fer des de la pantalla configuració, al final de tot has de fer clic a "Mostra opcions avançades".

 

Fins ara,

Mònica