blocs duplicats

blocs duplicats

per Luis Ugedo Ucar -
Nombre de respostes: 10
A primer curs que hi creat apareixen duplicats els blocs d'Administració i d'Activitats, uns a marge dret i els altres a la columna esquerra.
Els de la columna dreta no tenen icones per a editar-los, esborrar-los, o desplaçar-los, com es poden eliminar aquests duplicats?
Gràcies
Luis
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: blocs duplicats

per Luis Ugedo Ucar -
Al segon curs que he fet em passa el mateix, però amb una diferència; el bloc d'activitats apareix buit, encara que al cap d'una estona ha aparegut l'activitat fòrums.
He tornat a entrar i ara ja no apareix fòrums, en el seu lloc tinc recursos,
Divertit, No?
Luis
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: blocs duplicats

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Luis!
Ens pots dir quin és l'enllaç d'aquests cursos per fer-los una ullada i intentar veure què passa? Si pots, a més, també ens aniria bé que ens diguessis o enviessis on podem trobar el fitxer original que has utilitzat per restaurar el curs.
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: blocs duplicats

per Luis Ugedo Ucar -
Els cursos són:
http://agora.xtec.cat/iesfortpius/moodle/course/view.php?id=21
http://agora.xtec.cat/iesfortpius/moodle/course/view.php?id=41
L'arxiu de la copia de seguretat es troba a:
http://agora.xtec.cat/iesfortpius/moodle/files/index.php?id=21&wdir=/&choose=
Amb el nom:
backup-luis_ugedo-20090323-completo.zip
Salutacions
Luis
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: blocs duplicats

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Luis!

Hem restaurat el curs a un dels espais de prova de l'Àgora i no se'ns ha duplicat cap bloc. Pots comprovar-ho tu mateix si accedeixes a aquest enllaç: http://agora.xtec.cat/prova2/moodle/course/view.php?id=521.

Per tant, suposo que deu tractar-se d'algun problema de configuració del vostre espai. Pots tornar-ho a restaurar en un curs nou a veure si ara us funciona? Potser amb l'actualització a la versió 1.8.9 que vam fer la setmana passada es soluciona el problema!

Bezos, abrasos i sort!

Sara


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: blocs duplicats

per Luis Ugedo Ucar -
M'he adonat que al crear un nou curs, per tant abans de restaurar la còpia de seguretat, ja apareixen els dos blocs duplicats.
Dedueixo que no és un problema de la còpia sinó de la configuració del Moodle. Però desconec a on es troba l'errada.
Salutacions i sense sort
Luis
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: blocs duplicats

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Luis!
Hem estat fent proves a altres espais (creant cursos nous) per veure si també es duplicava el bloc d'administració però no ha estat així i tot ha funcionat correctament. Per tant, el que us recomanem que feu és que reviseu la configuració del vostre espai (ja que vosaltres sabeu millor que ningú què heu modificat) perquè probablement algun dels paràmetres que heu editat és el que modifica el comportament dels blocs que apareixen per defecte quan es crea un curs nou.
Una altra opció és que, amb una mica de sort, algun/a dels cracks de Moodle que de tant en tant passegen per aquest fòrum, ens expliqui exactament què s'ha de modificar de la configuració perquè el bloc d'administració només us aparegui un cop!
Bezos, abrasos i més sort (que veureu com tard o d'hora arriba!),
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: blocs duplicats

per Luis Ugedo Ucar -
Hola!
Doncs mira, conscientment no he modificat res. He revisat la pàgina on es pot crear un nou curs i no hi ha cap opció referida als blocs.
Hi ha altre lloc on revisar la configuració que pugui donar lloc a l'aparició de dos blocs duplicats?
No tinc molta idea de on tinc que fer la revisió de la configuració. Des d'un principi em vaig adonar que la pàgina ja venia configurada per que funcionés correctament i he intentat no tocar res de res sinó és molt necessari.
Salutacions i que sant Moodle us il·lumini
Luis
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: blocs duplicats

per Jesús Pubill Gorgues -
Hola,

Podria ser que estiguin prefixats uns blocs fixes que es repeteixen i s'afegeixen als dels cursos. Això es controla des de: aparença/blocs fixes. Allí surt un desplegable que et demana on els vols configurar, al meu moodle o als cursos. jo miraria si triant cursos hi apareix algun bloc. Si és així, esborra'ls i torna-ho a provar. A veure si hi ha sort.

Espero haver-te ajudat,

salut
En resposta a Jesús Pubill Gorgues

Re: blocs duplicats

per Luis Ugedo Ucar -
Hola Jesús!
"Mano de santo" de sant Moodle es clar.
He anat a Aparença / Blocs fixos i a l'opció: pàgina de curs, he trobat que: Blocs, Activitats i Administració estaven declarats com a fixos.
He esborrat Administració i Activitats i ja no apareixen als cursos, però hi ha encara una petita imperfecció, que a Activitats no més mostra Recursos o Fòrums i, si hi ha sort, els dos a la vegada. Però crec que existeixen més tipus d'Activitats.
Gràcies
Luis
En resposta a Luis Ugedo Ucar

Re: blocs duplicats

per Jesús Pubill Gorgues -
Hola Luis,

Només t'apareixeran les activitats que estiguis utilitzant en cada curs, i si no, crea un xat i veuras com també t'apareix. Suposo. Si més no, és com em funciona a mi.

Una abraçada