Mòdul reserves. No puc assignar

Mòdul reserves. No puc assignar

von JOSE ASENSIO VILELLA -
Anzahl Antworten: 2

Hola.

Tinc la web de la intranet en un servidor del centre.

M'he trobat que en el mòdul reserves qualsevol usuari profes no pot assignar o reservar cap aula una vegada autenticat.

Tinc configurat el mòdul amb el grup profes com a reserves preferents . (envio fitxer amb captures de pantalla) i li he donat permisos d'administració (captura al fitxer adjunt).

Al validar-se un profe a la web no li deixa assignar cap aula. No surt la icona d'assignació (captura al fitxer adjunt).

En les altres versions de zikula em funcionava. Actualment tinc actualitzada la web fins a la versió 1.3.9

La única manera d'assignar és com administrador i només amb reserves preferents.

 

Gràcies.

Josep Asensio

Ins Sant Ramon - Cardona

 

Als Antwort auf JOSE ASENSIO VILELLA

Re: Mòdul reserves. No puc assignar

von JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Josep,

Dues coses:

  • A la taula de permisos, el parell component-instància és 'IWbookings::' - '::' Crec que això és el problema principal del que observes.
  • El permís hauria de ser només d'addició. Veuràs que si l'arranges i el deixes d'admin tots els profes podran crear espais, configurar el mòdul...
  • Una proposta de cas d'ús seria:

-El grup profes amb permís d'addició. Tots podran fer reserves (no preferents).

-L'admin ja pot fer les reserves preferents... però pots jugar amb un altre grup. Però aquest no serien tots els profes, només qui entri aquesta informació (l'aulari del trimestres per exemple). Fins i tot pot ser necessari només temporalment (algú fa la feina, però en enllestir les aules passa a ser profe normal...)

-També pot ser interessant fer que la resta no pugui veure els horaris. Generalment tothom que no sigui profe... així que seria actuar sobre el grup Usuaris. Només cal afegir el permís de no accés (Usuaris    IWbookings::   .*   Cap) abans del permís que dóna l'accés de comentari a tot.

Si no era ben bé això, insisteix i seguim...

Joan

Als Antwort auf JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Mòdul reserves. No puc assignar

von JOSE ASENSIO VILELLA -

Molt bones,

Efectivament tot era qüestió dels permisos. Ho he posat tal i com m'has indicat i ara funciona perfectament.

També he afegit el permís de no accés als usuaris

Moltes gràcies

Josep