Marc horari i reserves

Marc horari i reserves

per Pep Bujosa -
Nombre de respostes: 9

Hola.

El mòdul de reserves d'aula ens està fallant. En dues de les aules ha desaparegut la referència al marc horari del centre. Això fa que sigui molt més incòmode poder fer les reserves i assignacions per aquestes aules. A les altres aules es manté perfectament. No he sabut trobar a manera de recuperar el marc horari per a les dues aules afectades. Em podeu ajudar?

 

La nostra intranet és http://agora.xtec.cat/iessecretaricoloma/intranet/index.php

 

Cordialment,

Pep Bujosa

 

En resposta a Pep Bujosa

Re: Marc horari i reserves

per ANTONI GINARD LLADO -

       Hola Pep,

Quan un espai de reserves té associat un marc horari, qualsevol administrador/a li pot treure el marc horari a aquest espai. Ara bé, el pas contrari no és possible quan un espai té reserves fetes. És possible que algú hagi tret el marc horari i ara no el pugui tornar a posar.

Nosaltres podem forçar que es torni a utilitzar el marc horari en un espai determinat, però si hi ha reserves que tinguin hores de començament i/o finalització que no coincideixin amb el marc horari, desapareixeran.

Si voleu que forcem que algun espai tingui un marc horari, dieu-nos quins espais i quins marcs horaris.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Marc horari i reserves

per Pep Bujosa -

Hola.

La referència del marc horari va desaparèixer quan vaig modificar la informació de la descripció dels espais, és a dir quan vaig canviar el nombre d'ordinadors. Suposo que això no hauria de passar.

Els espais que s'haurien de tornar al format anterior són Aula Informàtica 1 i Aula informàtica 2 (Idiomes). El marc horari és el mateix que tenen els altres espais que no s'han modificats. Si entreu a Aula Informàtica 3, per exemple,  el veureu.

Amb això ja en teniu prou?

En resposta a Pep Bujosa

Re: Marc horari i reserves

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Pep,

Tens raó, això no hauria de passar. Ho revisarem.

Ja torneu a tenir els marcs horaris assignats. Reviseu que no falta cap reserva i creeu-la de nou en cas de que falti.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Marc horari i reserves

per Pep Bujosa -

Hola Toni.

 

M'ha tornat a passar. Em podeu posar un altre cop el marc horari correcte a l'aula d'informàtica 2?

Gràcies.

En resposta a Pep Bujosa

Re: Marc horari i reserves

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Pep,

Ja ho teniu.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Marc horari i reserves

per Pep Bujosa -

Gràcies Toni.

Recorda que ens passa això quan volem canviar alguna cosa de la informació de l'espai. El problema segueix?

En resposta a Pep Bujosa

Re: Marc horari i reserves

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Pep,

De moment segueix passant. Ho revisarem i corregirem en breu. En cas de que us torni a passar, digués-nos-ho i ho corregirem.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a Pep Bujosa

Re: Marc horari i reserves

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Pep,

amb l'actualització d'ahir d'Àgora-Intraweb ja va quedar resolt el problema amb el marc horari. A partir d'ara ja no se us hauria de desconfigurar més.

Fins ara,

Mònica