Exportar i importar entrades de l'activitat "Base de dades"

Exportar i importar entrades de l'activitat "Base de dades"

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

Estic intentant passar la informació d'una activitat "Base de dades" d'un curs a un altre i no hi ha manera.

Primer he exportat les entrades del curs que té la informació com a csv separat per comes.

Després he anat al curs de destinació i he fet una importació del fitxer; tot sembla que funciona correctament, però al final em diu "Els següents camps són desconeguts a la base de dades:" i relaciona el nom de tots els camps (tot i que són els mateixos als dos cursos, els he passat exportant les plantilles).

El curs de destinació és Alemany 4t semipresencial. Josep Borràs / ► Allgemeines / ► Klassenbibliothek: zweite Lektüre

 i el que conté la informació Alemany 4t. Josep Borràs / ► Allgemeines / ► Klassenbibliothek: zweite Lektüre.

Adjunto el fitxer CSV.

Gràcies pel vostre suport.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Exportar i importar entrades de l'activitat "Base de dades"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

per importar una base de dades amb el contingut i tot no ho has de fer amb el CSV, has de fer una còpia de seguretat de l'activitat i restaurar-la a l'altre curs.

Hem deixat una còpia feta (la veuràs a l'àrea de còpies de seguretat) i ens ha funcionat a un curs de proves. Mira a veure si et funciona al teu curs i si no ens  ho dius i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Exportar i importar entrades de l'activitat "Base de dades"

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

No me n'he sortit. Primer no podia veure jo la còpia de seguretat que dius que m'heu deixat, així que n'he fet una jo. L'he restaurada al nou curs i m'apareix la base de dades, però sense contingut, sense les entrades.

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Exportar i importar entrades de l'activitat "Base de dades"

per JOSEP BORRAS MORA -

Perfecte, Mònica, l'important era poder-la tenir (els follets de la informàtica ja sabem que fan coses d'aquestes Somrient

Moltes Gràcies!