TASQUES S ALUMNES (NOMÉS HO POT PENJAR 1 ALUMNE)

TASQUES S ALUMNES (NOMÉS HO POT PENJAR 1 ALUMNE)

per Maria Jose Estrada Arasa -
Nombre de respostes: 3

HOLA,

He creat diverses tasques durant el curs i sempre passa el mateix (en un curs concret del Moodle)...ja no sé com solventar-ho. He donat permisos a tots els alumnes per a penjar una tasca i a l'hora de penjar-la només 1 alumne ho pot fer...no sé com ho puc arreglar. Poden penjar els esborranys que jo puc veure però només 1 alumne pot penjar la tasca de tot el grup. tot plegat és una mica estrany. Em podrien ajudar?

POTSER FAIG ALGUNA COSA MALAMENT...(GRÀCIES)

 

En resposta a Maria Jose Estrada Arasa

Re: TASQUES S ALUMNES (NOMÉS HO POT PENJAR 1 ALUMNE)

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Maria José,

ens hauries de passar l'enllaç a la tasca que no funciona per poder fer-hi una ullada. Si pot ser, també un enllaç a una tasca que t'estigui funcionant correctament per veure ben bé què vols fer.

Fins ara,

Mònica

En resposta a Maria Jose Estrada Arasa

Re: TASQUES S ALUMNES (NOMÉS HO POT PENJAR 1 ALUMNE)

per RAMON DANGLA SOMS -

Hola,

    a mi també m'ha passat això.  Després de revisar i remirar...   vaig trobar un paràmetre en la configuració de la tasca que deu venir activat per defecte,  en alguna actualització, per que abans no passava.

  "Group Submission setings"  --> Students submit in groups --> NO.

 

   Config_Task.png

 

    Espero que sigui útil.

 

En resposta a RAMON DANGLA SOMS

Re: TASQUES S ALUMNES (NOMÉS HO POT PENJAR 1 ALUMNE)

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Ramon!

Gràcies pel teu comentari! Hem estat fent diferents proves i, a priori, no sembla que aquest paràmetre que comentes estigui activat per defecte quan es crea una tasca nova. Ens podeu facilitar l'enllaç d'alguna de les tasques on l'heu trobat activat sense haver-ho canviat vosaltres per poder revisar si hi ha alguna incidència que requereixi la nostra atenció?

Una abraçada,

Sara