Qualificacions continguts remots

Qualificacions continguts remots

per Cecília Mas -
Nombre de respostes: 6

Hola,

Des de l'any passat que tinc problemes amb els continguts remots que tinc al Moodle. L'any passat m'ho vau mirar i em vau dir que estava tot ben configurat, però cada any hi ha cosetes diferents i el fet és que no se'm desen bé les qualificacions.

Tenim llicències de l'editorial Cruïlla per a Naturals i quan vaig a consultar les qualificacions només veig el resultat d'alguna unitat.

He entrat jo com un alumne i he fet dues activitats per a veure si es desaven les qualificacions, però no s'ha desat res. Tenim alguna configuració malament?

Gràcies!

 

Cecília

En resposta a Cecília Mas

Re: Qualificacions continguts remots

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Cecília,

ens podries passar l'enllaç al curs on estan aquestes activitats?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificacions continguts remots

per Cecília Mas -

Perdona que he trigat uns dies a respondre.

Em passa amb tots els cursos de Naturals, et copio l'enllaç de naturals de segon que és el que jo vaig estar provant.

Gràcies

 

http://agora.educat1x1.cat/esc-elsarcs/moodle/course/view.php?id=68

 

En resposta a Cecília Mas

Re: Qualificacions continguts remots

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Cecilia,

hem fet algunes proves i hem vist que el problema és que l'editorial no implementa el desat de les activitats quan s'afegeix tot el llibre de cop.

En principi, si afegeixes un recurs i tries Unitat i Activitat, aquestes dades sí que s'haurien de desar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificacions continguts remots

per Cecília Mas -

Però llavors hauria d'introduir una a una totes les activitats, oi?

Creieu que val la pena que demani a l'editorial que m'ofereixi la possiblitat de veure-ho al complet o si no em funciona no val la pena?

Gràcies!

En resposta a Cecília Mas

Re: Qualificacions continguts remots

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Cecilia,

nosaltres mateixos hem contactat amb l'editorial i ens han dit que tenen intenció d'arreglar-ho. Si ens assabentem d'alguna cosa més t'ho diem.

Fins ara,

Mònica