Administració de les credencials dels usuaris

Administració de les credencials dels usuaris

per Darío Castro -
Nombre de respostes: 5

Hola,

En l'opció d'administració de les credencials dels usuaris, en els recursos remots, seria possible ordenar els usuaris ja sigui per nom o cognom, tal i com ja passava en l'anterior versió ?  Resulta molt complicat, i farragós gestionar les llicències dels usuaris.

I ja posats a demanar, a nivell d'un usuari, seria possible incloure l'opció de marcar les llicències a eliminar, per tal de no tenir que fer-ho de forma individual per a cada una de elles. O almenys l'opició d'esborrar totes ?

Moltes gràcies

 

En resposta a Darío Castro

Re: Administració de les credencials dels usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Darío,

hem pres nota dels suggeriments i, en principi els canvis es s'implementaran a partir de la propera pujada d'Àgora.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Administració de les credencials dels usuaris

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Hola,

M'afegeixo a aquest fil perquè té relació amb el meu dubte, el primer del nou curs Complicitat

Com puc eliminar credencials de manera massiva? He eliminat els proveïdors i ara no veig com accedir als llibres, i tinc uns 270 alumnes amb diverses credencials per eliminar.

Gràcies per endavant,

Irene


En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Administració de les credencials dels usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

doncs no és possible eliminar-les de forma massiva com tu demanes, hauràs de fer-ho de forma manual o bé, afegir el bloc Els meus llibres i editar els permisos perquè l'alumnat ho pugui fer ell mateix. Trobaràs això explicat en aquest altre fil: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=63366#p236829

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Administració de les credencials dels usuaris

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Hola Mònica,

Gràcies, havien quedat pendents Somrient

Ara tinc un altre dubte. Si vull assignar diverses credencials tal i com està explicat a Què cal fer per importar i assignar les credencials dels llibres de forma massiva?, els camps són isbn1, credential1, isbn2, credential2, isbn3, credential3...?

Gràcies per endavant, perquè no quedin pendents aquesta vegada Complicitat

Irene


En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Administració de les credencials dels usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

el format correcte seria aquest:

isbn;credential;username
7777777777;1;alumnat1
7777777777;1;alumnat2
7777777777;1;alumnat2
8888888888;2;alumnat1
8888888888;2;alumnat2
8888888888;2;alumnat2

És a dir, has d'anar repetint l'alumnat en files, no afegint credencials en columnes.

Fins ara,

Mònica