Problema en restaurar un curs

Problema en restaurar un curs

per MIRIAM REDONDO DIAZ -
Nombre de respostes: 6

Hola

Des de la IOC ens han passat un curs moodle d'autoaprenentatge del català (backup-moodle2-course-1434-g_aac-20141024-1133-nu.mbz) per a què l'incorporem al moodle del nostre centre.

El problema és quan intentem restaura-lo ens dóna un error: "Falta el paràmetre obligatori (sesskey)"

Per què passa això? Podria ser perquè pesa 350Mb i és massa gran?  Ens podeu ajudar a solucionar-ho?

 

Moltes gràcies.

 

En resposta a MIRIAM REDONDO DIAZ

Re: Problema en restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Míriam,

sí, el problema és la mida. Els fitxers de més de 100MB s'han de pujar a un respositori extern (Google Drive o Dropbox) per poder-los restaurar.

Trobareu configurar aquests repositoris a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b9_fitxers/03_repositoris

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema en restaurar un curs

per MIRIAM REDONDO DIAZ -

Hola Mònica

Seguint el vostre consell hem configurat el moodle del centre amb el repositori Google Drive i hem pujat allà aquest arxiu. Però no funciona la restauració, ens surt un missatge "SyntaxError".

Hem consultat a la gent de la IOC que ens ha passat el curs (Tino Serra) i ens recomanen el següent:

"Després vaig parlar amb en Joan Queralt, gurú del moodle de la casa i em va dir que la solució més senzilla és que demaneu a l'administrador de l'àgora del departament que us pugi el curs per FTP. El curs està en un "laboratori" de l'IOC, lliure de virus i no tenen per què negar-s'hi ha pujar-vos el curs (només caldrà compartir-los la URL que et vaig passar per descarregar-te el backup)"

l'enllaç de descàrrega del backup del curs és aquest:

 

Ens podeu ajudar? Creieu que és aquesta la solució?

Moltes gràcies per l'ajuda. 

En resposta a MIRIAM REDONDO DIAZ

Re: Problema en restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Míriam,

hem estat fent unes quantes proves i hem comprovat que, tal com dius, amb Google Drive apareix aquest error. Hem provat a restaruar-lo amb el repositori Dropbox i, tot i que ha trigat a funcionat correctament.

Proveu a veure amb el Dropbox i si no ens ho dieu i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,

Mònica