Llista Els meus cursos

Llista Els meus cursos

per Maria Pallarés Vidal -
Nombre de respostes: 2

Bon dia,

Els usuaris del nostre moodle amb rol professor o alumne (http://agora.xtec.cat/iesvallvera/moodle/) no poden veure el llistat dels seus cursos quan entren al Moodle amb la seva autentificació. Només un enllaç com el que es mostra a la imatge adjunta.

El rol administrador sí, en entrar autentificat veu directament la llista de tots els cursos.

He revisat la configuració d'aquesta pàgina però no trobo què és el que falla,  em podeu ajudar si us plau?

Moltes gràcies per endavant,

Maria

Fitxer adjunt elsmeuscursos.JPG
En resposta a Maria Pallarés Vidal

Re: Llista Els meus cursos

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Maria,

La quantitat de cursos que es veuen a la pàgina principal la teniu configurada a 0. Per tant, ningú veurà cap curs, heu de pujar aquest valor. Per defecte Moodle fa servir 200 però nosaltres us recomanem un número menor, (entre 20 i 30) hauria de ser suficient. Penseu que el temps de càrrega de la pàgina principal es veurà afectada segons aquest valor.

Per canviar aquest paràmetre cal que us dirigiu al bloc d'Administració > Administració del lloc > Primera Plana > Paràmetres de primera plana. El paràmetre es diu Nombre màxim de cursos (frontpagecourselimit).

Salutacions,

Pau