Error llicències Teide

Error llicències Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -
Nombre de respostes: 14

Bona tarda,

Estem fent servir el llibre digital Teide i hi ha llicències que no ens funcionen correctament. Des de l'editorial em diuen que les llicències són vàlides, he provat amb diferents llicències i sempre surt el mateix error. Les llicències que vaig carregar al principi si funcionen correctament però les que carrego ara sempre surt el següent error que adjunto. He tornat a descarregar l'estructura de llibres però continua igual.

Motes gràcies,

Rebeca

Fitxer adjunt error_teide.jpg
En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Error llicències Teide

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Rebeca,

Perquè ens ho puguem mirar, ens aniria bé que ens indiquéssiu l'adreça web de l'Àgora del vostre centre. Us recomanem que la poseu a la descripció del vostre usuari per tenir-la més a mà.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Error llicències Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Pau,

L'adreça web del nostre centre és la següent: 

http://agora.educat1x1.cat/ies-viladecavalls/moodle/

Salutacions,

Rebeca

 

 

 

 

En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Error llicències Teide

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola de nou,

Hem estat revisant i no trobem res d'estrany. Les credencials que teniu assignades al llibre les podeu trobar en aquest enllaç (només en teniu una i falla al comprovar la credencial).  He mirat d'altres llibres i usuaris i si que funcionen per tant heu de tenir un problema amb això.

Reporteu a l'editorial tant la credencial com l'ISBN i indiqueu que retorna el codi d'error -2 tal i com posa a la captura que ens heu fet arribar.

Salutacions,

Pau

 

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Error llicències Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola,

Continuem amb el mateix problema. He parlat amb l'editorial i em diuen que les credencials són correctes i que ells no poden fer res més. De fet, m'han tornat a enviar noves credencials però continuem igual. El problema és que les credecials que vaig assignar al principi funcionen correctament, però qualsevol credencial que afegeixi ara nova surt error. Què puc fer? Cap professor de 4t té llibre perquè surt aquest error. He provat de crear un nou usuari, he torant a descarregar l'estructura de llibres però continua el mateix problema. Os envio les credencials a veure si volsatres les podeu assignar? He creat un professor Albert Gimenez2 qué té assignada una nova credencial al llibre de 4t de català, podreu comprovar l'error. Penso que el problema no són les credencials sinó algun canvi en la configuració però jo no he fet res.

Un salut,

Rebeca Ibáñez

Fitxer adjunt error_teide.jpg
En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Error llicències Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

pel que hem pogut veure, el llibre "4ESO - Lengua castellana y Literatura (Profesor)" no té cap credencial assignada i per això, el professor/a no pot accedir al llibre.

credencials.png

Hem comprovat que l'alumnat, que sí que té les credencials assignades, sí que pot accedir als llibres.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error llicències Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola,

Estava referint-me al llibre de Català de 4t, que he assignat una credencial a un professor. La resta de credencials las vaig assignar també però com que no funcionaven las vaig esborrar. Podeu mirar el professor de català de 4t? Aquest mateix error surt quan assigno a qualsevol professor una llicència nova.

 

Un salut,

Fitxer adjunt error_catala_teide.jpg
En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Error llicències Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

sí, en el cas del llibre de Llengua catalana la credencial del professor no està funcionant. Però aquest problema, és de la credencial mateixa. T'hauries de posar en contacte amb l'editorial per confirmar que la credencial és correcta i funciona. Els pots explicar que només són algunes les credencials que no funcionen, que les de l'alumnat sí que funcionen i que en algun cas, les del professorat també, pots confirmar-ho tu mateixa a aquests llibres, veuras que totes les assignades funcionen correctament:

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error llicències Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Mònica,

Des de l'editorial em diuen que no és problema de la credencial, l'han comprovat i són vàlides. M'han enviat dos arxius amb noves credencials i el problema continua igual, em sembla que és un problema de configuració del moodle perqué des de fa dues setmanes qualsevol credencial que afegeixo nova ja no em funciona. Només em funcionen les que vaig afegir primer. He provat a afegir més llicències a Català i no fuciiona he provat a castellà i tampoc. Podeu mirar la configuració perquè no hi ha manera i els de l'editorial ja no podem fer més

 

Un salut,

Rebeca

En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Error llicències Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

la configuració del Moodle és correcta. Pots enviar-nos per correu electrònic a agora@xtec.cat les credencials que us ha enviat l'editorial per fer alguna prova més?

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error llicències Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Mònica,

Ja t'enviat els arxius.

Salutacions

 

En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Error llicències Teide

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

el document CSV amb les crecencials per al professorat conté uns ISBN que no es corresponen als llibres de professor, sinó que es corresponen a lliblres d'alumnes, segurament per això no funcionen aquestes credencials als llibres on les estàs associant.

Entenc que, hauries de demanar a l'editorial, les credencials que es corresponguin als ISBN dels llibres del professor ja que amb les que tens, als llibres que podran accedir serà als llibres de l'alumnat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error llicències Teide

per JOSE ANTONIO CLUA SAMPIETRO -

Al centre treballem amb Teide fa temps. Els llibres que posa entre parèntesi (Professor), Teide no els fa servir per a res, per tant si carregues una llicència de professor manualment en el llibre que posa professor no et funcionaran.

Aquestes llicències es poden carregar manualment o amb un csv i es carreguen al llibre normal. Després les has d'assignar a un professor del centre. Veuràs com funcionen correctament. Els professors accedeixen al llibre pel mateix enllaç que els alumnes, de fet, em sembla que no hi ha cap diferència.

Cordialment,

Josep Anton Clua

Institut Duc de Montblanc

Rubí

En resposta a JOSE ANTONIO CLUA SAMPIETRO

Re: Error llicències Teide

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Josep Anton,

Moltes gràcies per la teva ajuda, la veritat que ja no sabia que més provar. Ara he fet el que dius i de moment està funcionant.

Gràcies!

Rebeca Ibáñez