Duplicitat mails

Duplicitat mails

per Xavier Marsal Molero -
Nombre de respostes: 2

Bon dia,

M'agradaria saber si és possible activar alguna funcionalitat per poder usar el mateix mail en dos usuaris diferents, ja que al meu centre algunes persones usem la Intranet com a profes i com a família.

També voldria saber si és possible esborrar un missatge enviat per un usuari de forma massiva. L'usuari ja no pertany a la xarxa i ara el missatge no té remitent ni contingut, però sí apareix l'assumpte.

GràciesXavi

En resposta a Xavier Marsal Molero

Re: Duplicitat mails

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Xavi,

Respecte a la primera pregunta, com suposo que hauràs descobert, es pot desactivar la obligatorietat de que les adreces de correu siguin úniques.

Pel que fa a la segona, si el que vols esborrar és un missatge de la missatgeria interna, la resposta és que no el pots esborrar. De tota manera, si ho necessiteu, podem fer-ho nosaltres directament a la base de dades.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora