Crear gestor

Crear gestor

per Marc Camarasa -
Nombre de respostes: 12

Vaig una mica endarrerit, sorry.

El cas és que intento crear el gestor seguint les indicacions del fòrum però no ho aconsegueixo. Em surt un avis 

Captura.PNG

Que puc fer?

 

Gràcies

En resposta a Marc Camarasa

Re: Crear gestor

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

abans de crear el gestor/a hauràs de demanar un nom propi pel centre. Sense nom propi, no es poden sol·licitar serveis a l'Àgora.

Trobaràs com fer aquesta sol·licitud a l'enllaç següent: http://www.xtec.cat/web/at_usuari/nompropi

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear gestor

per Marc Camarasa -

M'ho miro i ho farem. Hi ha termini per fer la inscripció a l'àgora?, ho dic per què estem molt enfeinats iniciant el curs i el temps no sobra.

 

Gràcies

En resposta a Marc Camarasa

Re: Crear gestor

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

la petició de nom propi pel centre triga uns quants dies a resoldre's i no està en les nostre mans, per tant, aquest primer pas l'hauríeu de fer quant abans millor. Un cop el tingueu ja podreu fer la sol·licitud de Nodes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear gestor

per Marc Camarasa -

Ja ho hem demanat. Quan el tinguem assignat crearem el gestor.

 

Gràcies

En resposta a Marc Camarasa

Re: Crear gestor

per MONICA GRAU PRIETO -

Perfecte Marc!

a veure si ho fan ràpid!

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear gestor

per Marc Camarasa -

Tot just avui he rebut la confirmació de que ja tenim nom propi. Em pots guiar una mica per crear el gestor i donar d'alta-nos d'alta al servei àgora?

 

Gràcies

En resposta a Marc Camarasa

Re: Crear gestor

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

aquí trobaràs l'explicació pas a pas:

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=55425

Si t'encalles en algun punt ens ho dius i ens ho mirem.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear gestor

per Marc Camarasa -

Ja he fet la petició d'alta al servei,i estic a l'espera de que es confirmi via mail.

 

Gràcies Somrient 

En resposta a Marc Camarasa

Re: Crear gestor

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

la petició ha arribat. Tingueu en compte que l'alta no és immediata. Durant els propers dies rebreu el correu amb les dades d'accés.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Crear gestor

per Marc Camarasa -

Hola, crec ja estic donat d'alta. Ara no se con continuar. Es suposa que a la pagina del centre (http://agora.xtec.cat/inspladelbosc/) haig de poder entrar amb una contrasenya click sobre entra, però no puc, no em reconeix la contrasenya. Quina contrasenya haig d'utilitzar?, es aquí  on haig d'entrar per començar a editar, no?

 

Gràcies

En resposta a Marc Camarasa

Re: Crear gestor

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

és aquí on has d'entrar i començar a editar. Per accedir-hi, has de fer servir l'usuari "admin" i la contrasenya (9 octubre de 2014 11:26) que vau rebre per correu electrònic tant tu com a gestor, com a la bústia del centre.

Fins ara,

Mònica