Errada al consultar la base de dades

Errada al consultar la base de dades

per CESAR ALABAU AGUILAR -
Nombre de respostes: 5

Hola,

Sóc Cèsar Alabau (INS Argentona), administrador de moodle

Des del dijous, es produeix una errada en fer certes consultes d'usuaris, per exemple, en "Accions d'usuaris en bloc", intentant passar tots els usuaria a "Seleccionats", em dona error

Podeu anar al moodle clickant aquí

(Adjunto captures de pantalla del moment)

em podeu ajudar? Gràcies

Fitxer adjunt Pant_Error.jpg
En resposta a CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Errada al consultar la base de dades

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Cesar,

Gràcies per l'avís, hem revisat el codi i reportat l'error a la comunitat de Moodle. L'error es resoldrà a la propera pujada que esperem fer-la a finals de la setmana vinent. Mentrestant, l'error només es produeix si es seleccionen més de 1000 usuaris, prova seleccionant menys de 1000.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Errada al consultar la base de dades

per CESAR ALABAU AGUILAR -

Correcte!

He fet una consulta "partida en dos" i he pogut descarregar, però això m'ha generat un altre dubte...

He filtrat primer pels que 'profile_field_Grup' conté "BAT" i he obtés 675 registre

Després he filtrat pels que 'profile_field_Grup' NO CONTÉ "BAT i he obtés 227 registres

Deixant els dos filtres (conté i no conté el valor "BAT") no retrona cap registre (normal!)

Conclusió: en total, 902 registres

...el total haurà de ser de 1021 registres (què ha passat amb els 119 restants???)

Despres he intentat fer la mateixa jugada amb un altre cap i sí que ha funcionat bé

(mail conté "@insargentona.cat" (458) + mail NO conté "@insargentona.cat" (563) = 1021)

Potser hi ha algun problema amb el camp "Grup" que vaig crear jo? Trist

En resposta a CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Errada al consultar la base de dades

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola,

Crec que falta una cerca que són els que no tenen grup. És a dir crec que a NO CONTÉ estan només els que tenen alguna cosa grup, si tenen el camp buit no els compta.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Errada al consultar la base de dades

per CESAR ALABAU AGUILAR -

SIIIIIII !!!! Somrient

He consultat els que el camp "No está definit" i han sortit just els 119 que faltaven

Moltes gràcies pel suport, eficàcia i rapidesa!

Una salutació i molts agraïments per la feina