Avaluar una tasca

Avaluar una tasca

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 8

Hola,

Remenant i fent proves en un curs, m'he adonat que per qualificar la tasca és molt lent. En l'anterior versió sortia la possibilitat de posar notes a tasques externes de manera molt ràpida, i ara no sé si sóc jo o què passa, però és molt més lent. Haig de tocar les característiques de la tasca? És que no sé què fer-hi...

http://agora.educat1x1.cat/ies-dperramon/moodle/course/view.php?id=942#section-1

Gràcies

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Avaluar una tasca

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Montse,

Si vas al qualificador i Actives edició, tindràs tota la graella de nota editable. És això el que busques?

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Avaluar una tasca

per Montse Pujol i Caimel -

Hola pau,

No, no és això el que busco, tot i que és una alternativa. Busco el que ja hi havia (o hi ha i no ho sé trobar).

Gràcies,

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Avaluar una tasca

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola Montse,

No acabo d'entendre el que necessites però provo sort.

Si entres dins d'una tasca al Bloc configuració t'hauria d'aparèixer el següent:

Administració de la tasca > Visualitza / Qualifica les trameses

Que et durà per exemple a aquesta adreça.

Diga'm si és això el que buscaves o bé dona'm més pistes... Llengua fora

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Avaluar una tasca

per Montse Pujol i Caimel -

Hola Pau,

No, no és això. Aquesta pantalla és molt lenta. Has de clicar a qualificació, esperar que s'obrir i després posar la qualificació.

El que jo vull dir és que anaves a Qualifica les trameses, se t'obria la pantalla de la tramesa i després demanaves qualificar. Quan ho feies, et sortia la llista de tot l'alumnat i un desplegable amb l'escala triada, clicaves la puntuació i passaves al següent sense carregar ni canviar de pantalla... No sé si m'he explicat. 

Salutacions,

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Avaluar una tasca

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola!

Bé, si, més o menys tinc un dubte sobre el que dius. La llista de l'alumnat s'assembla a la de la pantalla que t'he dit? Si és així, a baix de tot, cal que marquis la opció Qualificació ràpida per activar els desplegables.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Avaluar una tasca

per Montse Pujol i Caimel -

Això és el que volia, gràcies!! Una cosa, però: surt per defecte l'altra manera de qualificar. Hi ha alguna manera d'activar la qualificacio ràpida per defecte?

Gràcies, Pau!

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Avaluar una tasca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

en principi un cop ho has activat a una tasca, sempre et sortirà així almenys dins del mateix curs. També es pot activar a nivell de tot el lloc anant a Administració del lloc Qualificacions Paràmetres de l'informe Qualificador i marcant l'opció "Qualificació ràpida".