No em deixa "Ocultar"

No em deixa "Ocultar"

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Nombre de respostes: 7

Hola!

he afegit aquest fòrum per si és un problema meu o potser és un error amb els canvis que heu fet.

 

A la meva aula, per exemple aquesta,

 

http://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/course/view.php?id=264#section-21

 

al tema 21 (l'últim) he intentat ocultar algun d'aquests enllaços que he posat i no em permet fer-ho. Puc ocultar tot el tema però no un enllaç concret. El mateix passa amb qualsevol altre tema, he posat el 21 per ser l'últim i més còmode per mirar. El meu navegador és Firefox.

 

També he detectat que ocultar un tema és fa inmediatament però mostrar-lo de nou no és tan ràpid (he d'actualitzar la pàgina algun cop o si no no carrega).

 

Salutacions!!!

 

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: No em deixa "Ocultar"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

hem pres nota de l'error i mirarem de solucionar-ho el més aviat possible. De moment el que pots fer és editar els paràmetres de l'activitat i dir-li des d'allà "Oculta". Jo ho he fet així amb el primer dels recursos del tema 21 i ha funcionat.

Prenem nota també del temps que triga en ocultar i visualitzar un tema, quan hem fet la prova, passa el mateix tant en ocultar com en mostrar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No em deixa "Ocultar"

per NOEMI EXPOSITO SOTO -

Hola,

 

Sóc una professora del CFA Mestre Esteve.

A mi em passa una cosa similar. Puc amagar temes sencers fàcilment clicant sobre l'ull, però si vull amagar o mostrar un arxiu o enllaç concret, no funciona "Amaga" o "mostra".  Cal anar a "Editar paràmetres". És molt feixuc perquè has de canviar de pantalla i, a més, va molt lent.

Salutacions,

Noemí

 

En resposta a NOEMI EXPOSITO SOTO

Re: No em deixa "Ocultar"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel i Noemí,

ja hem trobat la solució al problema i quedarà solucionat a la propera pujada que està prevista per dimarts de la setmana vinent.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No em deixa "Ocultar"

per Montse Pujol i Caimel -

M'estava començant a agafar una suor freda... No podia fer visibles les activitats ocultes i al revés. 

Sort que ja ho heu trobat.

Gràcies!

Montse