Inscriure usuaris

Inscriure usuaris

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 8

Hola,

M'he adonat que no puc inscriure usuaris. Sóc administradora de l'INS Domènec Perramon:

http://agora.educat1x1.cat/ies-dperramon/moodle/

No sé si hi té alguna cosa a veure, però amb l'actualització a la nova versió no sé si he perdut algun llençol en aquesta bugada amb el bloc de Pares (Tutelats). A principis de juliol havia configurat permisos i havia fet una prova amb al meu curs de 4t Llengua Catalana. No es podien veure les qualificacions senceres i vau dir que estaria solucionat el setembre. En veure que tenia dificultats i que no podia accedir-hi com a «pare» he revisat els paràmetres que havia configurat i em sembla que no els tenia bé. Em podeu mirar si està tot correcte i si haig de fer alguna cosa mes... Ara ja estic ben perduda. Avui he esborrat el «pare» que havia creat i ara ja no puc ni comprovar el que he canviat.

Gràcies,

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Inscriure usuaris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Montse!

Tenim pendent revisar el funcionament d'aquest part per confirmar si amb la versió nova funciona o bé si cal configurar algun pas addicional. Us mantindrem informats tan bon punt ho haguem fet i, si s'escau, us ajudarem a revisar la configuració actual per tal que us funcioni.

Durant la setmana vinent intentarem dir-vos alguna cosa.

Una abraçada,

Sara

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Inscriure usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

per les proves que hem pogut fer, sembla que tot funciona igual després de la migració. Podries tornar a provar-ho al vostre Moodle i si no funciona dir-nos els noms d'usuaris amb els que has fet les proves?

Si tens algun dubte pots consultar l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b10_usuaris/parents

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Inscriure usuaris

per Montse Pujol i Caimel -

Hola Mònica,

He fet les proves, i el que veuen els «pares» és molt diferent del que veuen els alumnes. He creat un usuari «fantasma serrra» i un usuari «fantasma pare».

http://agora.educat1x1.cat/ies-dperramon/moodle/

Us adjunto dues imatges perquè ho vegeu. Primer, el que veuen els alumnes, i després el que veuen els pares

Fitxer adjunt fantasma1.png
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Inscriure usuaris

per Montse Pujol i Caimel -

I això el que es veue des de «Famílies». Potser he fet alguna cosa malament.

Fitxer adjunt fantasma2.png
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Inscriure usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

sí el problema amb la visualització de totes les tasques encara no està resolt. En quant ho tinguem solucionat us ho farem saber.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Inscriure usuaris

per Montse Pujol i Caimel -

Ah, d'acord. Ja pensava que era culpa meva. Per quan calculeu que podrà estar fet? Només per tenir-ne una idea...

Gràcies de nou!

Montse