Esborrant còpies de seguretat

Esborrant còpies de seguretat

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -
Nombre de respostes: 6

Estic esborrant còpies de seguretat perquè m'ho han demanat per poder ampliar la quota. Entenc que ho he de fer des de 2 llocs diferents? Des de cada usuari ho puc fer, però des del repositori fitxersdel meu  les copies que veig (molt antigues...) no són les que em diu el correu que hi ha al servidor. Faig alguna cosa malament? com les puc esborrar sense haver "d'entrar com"?

Gràcies

En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Esborrant còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eulàlia,

els fitxers del Repositori Fitxers, no es poden eliminar des del Moodle, s'ha d'accedir al Porta d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal) i anar a El meu Àgora | Gestió de fitxers | Fitxers Moodle 2x.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrant còpies de seguretat

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

Sí,sí,... des d'aquí és des d'on veig les còpies antigues i no les que he d'esborrar...

En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Esborrant còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eulàlia,

Per esborrar les altres còpies has de fer un "entra com" amb cadascun dels usuaris. Els passos a seguir són aquests:

  1. Cerqueu l'usuari/ària a la llista d'usuaris (Administració del lloc | Usuaris | Comptes).
  2. Feu clic al nom de l'usuari/ària per accedir al seu perfil.
  3. Dins del bloc Configuració feu clic a Entra com.
  4. Accediu a qualsevol dels cursos d'aquest usuari/ària i feu clic a Configuració | Administració del curs | Restaura. L'usuari/ària ha de tenir rol professor editor dins del curs, en cas contrari no apareixerà l'opció Restaura.
  5. Dins de l'espai Àrea privada de còpies de seguretat de l'usuari apareixeran totes les còpies que té aquest professor/a.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrant còpies de seguretat

per EULALIA DOMENECH IBAÑEZ -

I no s'ha de fer res des del meu agora? recordo haver-ho fet a principi de curs,...

En resposta a EULALIA DOMENECH IBAÑEZ

Re: Esborrant còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eulàlia,

heu de fer totes dues coses. Actualment teniu:

  • 405,7 MB utilitzats a les còpies de seguretat, incloses les dels cursos i les dels usuaris
  • 212,7 MB utilitzats al repositori Fitxers

Les còpies dels cursos (405MB) les heu d'esborrar des del Moodle tal i com t'explicava al missatge anterior. El llistat de còpies que us vam facilitar són d'aquest tipus.

Les còpies de repositori Fitxers (212MB) les heu d'esborrar des d'El Meu Àgora, anant a Gestió de fitxers | Fitxers Moodle 2x.

Fins ara,

Mònica