Com esborrar còpies de seguretat?

Com esborrar còpies de seguretat?

per JORDI MONTERO GARCIA -
Nombre de respostes: 11

A l'espai Moodle del centre, hem superat la quota i, en demanar ampliació, la resposta és que tenim còpies de seguretat ocupant espai.

Hem seguit les indicacions que hi ha a l'adreça http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1741per esborrar-les i no hi ha cap backup.

Ara estem en una situació d'haver excedit la quota i no trobem les còpies de seguretat que esborraríem per alliberar espai.

Què podem fer?

En resposta a JORDI MONTERO GARCIA

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jordi,

tal com heu fet, la solució un cop esborrades les còpies, és tornar a demanar l'ampliació d'espai.

En el vostre cas el que hem fet també és forçar que es recalculi l'espai disponible des del Portal d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal), això també ho podeu fer vosaltres mateixos fent clic al botó "Actualitza" que surt al costat del botó "Sol·licita més espai". Fent això ara mateix teniu uns 500MB lliures i ja podeu pujar fitxers, en cas que no pugueu reinicieu el navegador perquè s'esborrin les galetes de la sessió.

En breu us ampliarem també la quota donat que ja no teniu còpies de seguretat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Hola,

Els meus profes ara faran les copies dels seus cursos i els he dit de totes les maneres que no deixin la seva copia al curs, tot i aixì em pregunto.

Com a admin, no hi ha un lloc a on accedir i que hi hagi totes les copies fetes? Hem d'anar curs a curs?

merci

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

no hi ha un lloc determinat on l'administrador pugui trobar totes les còpies de seguretat. Si accedeixes curs per curs trobaràs les còpies generals del curs, però les que fa el professorat s'emmagatzema dins del seu espai personal i per veure-les has de fer un "entra com". En cas que us esteu quedant sense espai i necessiteu un llistat d'aquestes còpies amb els usuaris als que pertanyen ens podeu fer una sol·licitud d'ampliació i us passarem la llista.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

OK!!!
Doncs si necessitarem més espai!!!

Tot i que mirare si el tema son les copies.

En principi intentaré que ningú tingui copies desades en el espai, les han de tenir al servidor del Vila.

Merci.

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -

Hola,

Una pregunta relacionada, que també estem sense espai. Ja tinc el llistat de les còpies de seguretat. Amb les dels cursos cap problema, però no sé trobar les dels llibres. Si només hi ha un cap problema, ja saps quin és, però si n'hi ha diversos, has d'anar llibre per llibre per trobar de quin se n'ha fet còpia?

I una pregunta relacionada: si elimines un llibre s'eliminen també les còpies de seguretat que se n'han fet? Si no és així, com s'hi pot anar?

Gràcies pel suport!!

Irene

En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Irene,

si fas un "entra com" amb l'usuari/ària que té les còpies, veuràs que apareixen tant les còpies dels cursos com les dels llibres. He fet la prova amb l'usuari/ària "profeprova" i m'han sortit les 5 còpies de llibres que té. Per tant, no cal anar llibre per llibre.

Les còpies del llibre no s'esborren si aquest és eliminat. Ara mateix vosaltres no teniu manera de trobar aquests llistat de còpies (ni de cursos ni d'activitats), quan necessiteu espai ens el demaneu i us facilitem la llista perquè pugueu esborrar-les.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per CARLES LOPEZ PEREZ -

hola mònica,

a mi també m'heu denegat l'ampliació i cada dia m'arriba un missatge que no tinc quota.

digues-me si us plau, que hi ha alguna manera d'esbrinar quins cursos en tenen, de còpia de seguretat Trist

porto revisats els primers 24 cursos de 260 i no n'he vist cap.

No puc estar a mirar curs per curs: és de bojos!

moodle

gràcies,

carles

 

En resposta a CARLES LOPEZ PEREZ

Re: Com esborrar còpies de seguretat?

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

si vas a Administració del lloc | Informes | Ocupació del disc veuràs el resum d'ocupació i a la darrera pestanya "Còpies de seguretat" veuràs les còpies ordenades per mida, amb l'usuari/ària a qui pertanyen i en quin curs es troben.


Fins ara,

Mònica